;)

Alla inlägg den 16 december 2007

Av Thess - 16 december 2007 22:12

Ännu en dag har jag varit ocht ränat på musikalen. Det sitter jävligt bra nu, men nerverna spökar likt förbannat ändå!!

Ont i magen och ingen aptit, men jag lyckades få i mig en banan och nästan en halv kebabpizza idag iallafall.


Jag försökte klippa ihop en önskelista innan, men herregud vad svårt det är!

Aja, såhär ser den ut just nu iallafall...

Ringar, klocka och halsband

Ny mobil!!

Ny digitalkamera, eftersom min syster inte kan hålla saker rätt i hand. ;) (Ser du! Perfekt julklapp från dig till mig, fröken Sofie!)

Nya bärbar dator.

David Beckham-parfym

Väska!


och musik-grejer såklart, men det har jag sagt förrut. ;P

Yey.

Av Thess - 16 december 2007 16:55


Så söt!


Nu ska jag träna musikal hela jeffla natten lång... Suck.

Av Thess - 16 december 2007 14:26

Nu har denna duktiga flicka städat rubbet i hela köket.

Skrubbat spis, gjort rent kaffekokare, brödrost, mickro och allt sånt krims krams.

La på ny, röd duk på bordet och satte dit en söt ljusstake. Mihi. :D

Om jag bara kunde få tummarna loss och diska lite med så hade hela köket glittrat som en diamant, haha.


En utav de 3 änglarna på bordet, tihi, gullig va? :D


 Köksbordet och hela ljusstaken.


Såhär ser det ut när du glor ut från köket.

Jävligt livat på gatan, weheeeey!

Av Thess - 16 december 2007 11:55

Jag råka visst somna om. Men det var jag minsann värd, hihi!

Känner mig som en rosa liten fluffiduff idag - jag är glad! Why? Det kan man ju undra...

Ikväll ska jag träna på musikalen igen. Antagligen blir det rätt länge, minst till 22 iallafall, bra att jag sov lite längre då!

Men fram till 5 ska jag bara mysa runt, gärna i min stora, feta pyjamas. hähä. ;P


Jag vill ha food nu, bajjbajj.

Av Thess - 16 december 2007 09:24

Wahh, jag som skulle sova länge idag!? Det gick visst inte så bra som jag hade hoppats på.

Vaknade för en stund sedan och var pigg, lagom morgonpigg då alltså.

Har drömt som tusan inatt, jävligt långa drömmar kändes det som. Minns 2 iallafall. Den ena var halv-läskig men den andra var väl... nice. ;D Men nu ska vi inte gå in mer på det.


Jaha, det verkar som om många var på fyllans väg igår, så låt mig höra - hur mår ni idag? ;)


v countdown: 3 days


Spring inte runt och vela, då sabbar du det hela...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards