;)

Alla inlägg den 23 december 2007

Av Thess - 23 december 2007 19:12

Jepp. Ikväll ska här spelas bingolotto för fulla muggar!

Har laddat upp med 2 dubbla och en enkel lott. Whyyyy? hahaha. Jaja. ;)


Pizzan har gått ner nu och jag är äckligt mätt, mår illa.

Ja, fy för den lede. :D


Dino vill leka nu. Han kom med en pip-sak i munnen och attackera mig, bäst man lyder. Tjingtjing!

Av Thess - 23 december 2007 13:54

Ja, då var det dan före dopparedan helt plötsligt. Ingen snö än, men humöret är väl ändå en smula bättre. Jag accepterar läget lite mer iallafall, bra det.

Vaknade för en liten stund sedan, har bara suttit och degat i soffan med familjen.

Sofie och Chrille (självklart deras pöta vovve med ^^) har sovit här nu några dagar.


igår satt vi alla och slog in en massa julklappar, men än är vi inte färdiga, phu!

Drack lite glögg, smaska gott och kolla på jul-program. Myspys.


Det känns så konstigt att inte ha 2 hundar som busar här.

Förrut när vår lilla skit levde så var det bus och ståhej dagen i ända när systers vovve kom hit, men nu är det liksom bara hans tassar här och han ligger där fint i sin stora mysiga krog brevid tvn och ser så förvirrad ut.

HANS KOMPIS ÄR JU INTE HÄR, VAFFOOOO?!

Men han har vant sig lite nu...


Vi ska snart ut igen. Hade visst glömt lite saker och jag behöver göra något för att inte tänka en massa dumma tankar, så vad gör inte familjen Andersson då? Jo, ut och mys-shoppar! tihi.

Virriga folk ska jag fullkomligt skita i, så de så! ;P


Hoppas ni får en mysig dag. Lalala. :)


och till alla mina pötis-pompisar; I lawio!! v

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards