;)

Alla inlägg den 5 december 2007

Av Thess - 5 december 2007 23:03


raoor. ;)

Av Thess - 5 december 2007 22:31

THESS. säger:

med förmkt sexuella rörelser i sängen kan fjädrarna ta skada!


(Men WOW Thess, det var väldigt klokt av dig. Bra jobbat!

Man tackar, man tackar...)


Rebecca?Nilsson :} säger:

Nu är vi fan inne på sex-snacket igen


 

Av Thess - 5 december 2007 21:24

Varning för ett, antagligen, väldigt rörigt inlägg.


OnZdag idag, snart förbi dessutom, haaaaarlet!

Vågar jag skriva att jag känner mig lite bättre idag? Hoppas på det iallfall.

Inte gjort ett vettigt skit. Tjockat framför tvn, rätt tråkigt att idol går runt på tvn 24/7 nu. Lite omväxligt skulle kanske inte varit helt fel?


Vad händer i helgen gott folk?

Ptja. Samma som de 200000 andra helgerna skulle jag tro.

Sitta och glo, känna sig lite onödig, JOBBA PÅ LÖRDAG(!!!) jag vill inte............................................

Rebecca bjöd mig hem på en myskväll efter jobb, låter helt okej. Eller nä, fy mig! Det låter suveränt! Tack min lilla fillibop!

öh? jaja.

Vi borde gifta oss, hon och jag.

Hon kan laga god mat, är rolig att umgås med, duktig på att prata sex (vilket säkert hade resulterat att hon hade varit bra i sängen med, men tyvärr är jag inte riktigt lagd åt hållet. SURT SA RÄVEN!) ooooosv.


Annars då? Ja, jo. hmpf.


MEN DETTA BLEV BRA, FÖRJÄVLA BRA!


Ta dig i brasan och känn dig... bränd. På åter..........läsning!

Av Thess - 5 december 2007 17:15

Först måste jag ju bara få skryta lite. ;)

Här behöver man minsann inte delta i någon idol-tävling för att få spela in en skiva. ;)

Jovisst! Redan en idol i klass 1, det visste ni inte!

MEN! kan ni gissa vem jag är?

En ledtråd? Okejdå! Rätt liten och tofs mitt på skallen... svårt va? ;)


Också lite ointressant outfit-bilder... alltid lika underhållande, prosit!


Gårdagens extremt fantasifulla klädsel!

Koooftaaa - h&m

jåsa, eller rosa, linne - gina

lila tröja - ?

svarta leggings - gina!

Intressant va?


och nästa jävligt intressanta bild....................


Vit tröja - ?

svart (lagom^^) kort klänning - h&m

svarta leggings - h&m, höhö

örhängen - ?

armband (betyder faktiskt evig vänskap om ni vill veta. ;))  - någonstans i Tunisien. ;P


Jag kan också passa på att meddela er att jag nog INTE skulle vågat gå sådär utanför min dörr, klänningen är liiiiiiiiite väl kort för mitt självförtroende. ^^


JAJA!

Det kan gå.

Bajbajjj.

Av Thess - 5 december 2007 13:17

Har jag visat vår nya familjemedlem i stallet egentligen? tihi.

Jättepöt är han, och något större än de andra 2 pluttarna. ^^


-


Säg nu hej till Harry! :D

En fd. travare, så det är inte helt omöjligt att ni har sett honom på någon utav travbanorna. ;)

Vår egna lilla Harry-boy. yäy.


Lite envis är han, men vem är inte det? ;)


Självklart ska de andra också vara med på bild, dock en aning äldre bilder, men äsch!


Detta är då, som ni kanske redan vet, Billy bus. Han är nog den mest envisa hästen jag varit i närheten av. Då förstår ni nog varför vi lägger till "bus" ;)


Och Danilo. Han är någonstans mellan de andra två. Nog den som blir mest sur, och blir han sur - då blir han jääävligt sur! Inte så uppskattat i vissa fall, haha!

Aja, landar man på mjukt underlag så går det väl ann... ;P

Av Thess - 5 december 2007 12:22

Komplicerade dans-steg redan på den tiden, oj! ;)

Av Thess - 5 december 2007 11:39

Som vanligt måste jag ju läsa allt skit där står på msn-sidan och detta fick mig att snubbla lite, ha!


"Vem sa att julgranen måste ha vitt glitter och röda glaskulor?

Spana in vinterns trendigaste granar, stajlade av några av Sveriges största modeprofiler."


Minimarket. Foto: Karina Ljungdahl.


Tom Hedqvist. Foto: Karina Ljungdahl.


Jytte Meilvang. Foto: Karina Ljungdahl.


Isabelle Halling. Foto: Karina Ljungdahl.


Ann Ringstrand från Hope. Foto: Karina Ljungdahl.



Asså jag vet inte riktigt? Tror jag röstar för de traditionella pyntningarna ändå faktiskt...

Aja, smaken är som baken, delad...

Av Thess - 5 december 2007 11:12

Är väl rätt nöjd med min sömn. Somna hyffsat tidigt igår och vakna nu ungefär, skönt. ;)

Såhär ser mitt personliga horoskop ut för dagen, nice, huh?


Vem fan är det nu jag ska ringa? hö-hö-hö.


Och glöm inte.

"Skratt är ett lugnande medel utan några biverkningar" ;)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards