;)

Alla inlägg den 17 december 2007

Av Thess - 17 december 2007 22:46

Nu känner man sig inte som en människa längre.

Det är massa träning hela tiden och imorgon gäller det, så skönt!

Ska vara på plats redan 09.00, fixa smink, kläder osv. Klockan 19.00 är det dags att stå på scen! 20.30 (ungefär) är vi klara och ska äntligen få sova ut i lugn och ro, kunna äta normalt och förhoppningsvis få tillbaka människo-känslen, haha!


Kom precis hem efter träning från klockan 17.00 Har sådan extrem huvudvärk och magen skriker efter mat. Mår illa gör jag också, härligt!

Kul att jag klagar så mycket va? ;)

Äh, det är sjukt kul så tro inget annat, men det tär på en fruktansvärt mycket.


Om jag är nervös? nejdå!

Jo, jag skämta. Nerverna står 10 meter utanför kroppen, så lite nervös får jag väl säga att jag är. ;)

Men det kommer bli bra, det vet jag. Gör vi bara som vi gjort när vi tränat de senaste dagarna så kommer det bli riktigt jävla sjukt bra!


Nu blev det mycket babbel om musikalen här. Sorry.

Ska försöka kränga lite pizza nu tänkte jag, sen blir det sängen.

Godnatt!

Av Thess - 17 december 2007 10:28


Livet är som en dans på rosor.

Ibland tampar man fel och landar på en tagg.


- -- - --- - -- - -- - --- -- -


Också var man där igen.

Låt mig få skrika, sparka och slå!


Snart kommer Martina hit. Jag behöver någon som kan dra upp mitt leende. Hon är bra på det, och jag slipper äta ensam. Wehey.


Om man varken vet ut eller in?

Hjälp mig lite kanske?


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards