;)

Alla inlägg den 18 december 2007

Av Thess - 18 december 2007 22:50

ja, jag måste fan vara den gladaste människan i denna värld just nu.

FAN VAD BRA ALLT GICK! DET SATT SOM EN SMÄCK, TOTALT RAKT IGENOM. VI VAR GRYMMA! Shiiiieeeet, haha. ;)


Men uh, vad slut jag är nu.

Direkt efter allt så bara släppte allt, jag säcka ihop totalt. Gäspar käkarna ur led snart, höhö.


Fick massa positiva kommentarer, blommor osv. Ih!

Jättekul att Johan och gänget också kom. Vilket stor smile jag fick när jag såg er, hihI! :D

Men hm, jag har inte klarat körkortet än?! hahaha!


Näe, nu får jag väl ändå hålla käft och roa gästerna ett tag till, sedan blir det sängen.

Tack alla som stöttat mig på ett eller annat vis.

Jag har varit jobbig med mitt velande hit och dit. "tänk om, tänk, om tänk om. Och jag klarar det inte, blablabla"

Det betyder oerhört mycket och bättre än såhär kan jag inte komma på att tacka er. Hoppas ni förstår, lite iallafall! ;)

TihI! v

Av Thess - 18 december 2007 15:42

Snart jävlar är det dags!

Är hemma på en liten paus nu. Rätt skönt, men ska snart tillbaks igen.

Fylla på smink, sätta på kläder och sånt. :)


Nu längtar jag grymt mycket!

Det ska bli så kul att få träffa Johan, Emelie och alla andra sötisarna man inte träffat på jätte mega länge, hihi!!


Måste kila. :D

Hajhaj.

Av Thess - 18 december 2007 07:19

Att pyssla är bra för att stilla sina nerver. ;D


Jag är kär. Kär i kjolen. Vill ha, ska ha - NUU!

Av Thess - 18 december 2007 07:09

Godmorgon!


Kunde inte sova längre, så drog mig upp och tränade på lite låtar.

Nu sitter jag här med halstabletter i munnen och ett glas saft framför mig, brabra!

Hoppas nu bara att inte detta åker i tangenterna! :D


Jag har sovit rätt oroligt inatt, vaknat flera omgångar. Halv 3, 4, halv 6 osv...

Dessutom har jag drömt om samma personer 3 nätter i rad, dock olika händelser, men why?!


Ska snart käka frukost och därefter bege mig. Klockan nio skulle vi ju samlas och börja bli sminkade och allt de där.

Hoppas dagen går fort så man får allt överstökat och kan sova gott inatt, hähä!


IMORGON KOMMER CHALLE, JAG KAN INTE FATTA DET - IMORGON, HERREGUD!

Jag som har längtat så. Blir totalt hispig. ^^ haha

Du gör mig tooooooooooosig, tös! :D


Ja, jag är rätt glad. ;)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards