;)

Alla inlägg den 22 december 2007

Av Thess - 22 december 2007 23:17

1. blahablahablaha

2. fira hos P.... som svek, again! (Och ja, jag är stendum i skallen som bara låter det ske gång på gång, i knoooow!)

3. ingen snö. För bövelen!!!!!!!!!!!!!!!!!

4. alla (okej, de flesta) verkar tro att det ända som spelar roll är hur många klappar man får och helst ska det ju kosta skjortan också. Lite kärlek skulle kanske inte skada, people!?!?

5. blahablaha.


ja, jag är jävligt förbannad, ledsen, förvirrad och allt annat skit, men jag kan klara mig utan snikna folk med näsborrarna upp i vädert en jul. DET kan jag!

Ta ni ert överfina snack och far så långt åt helvete det bara går.

Jag är trött. SÅ trött!


Vem fan bryr sig om hur jävla mycket just det där jävla armbandet kosta?

Huvudsaken är väl att där finns någon jävla känsla i själva människan.

Mig köper ni INTE, jag kalrar mig mer än bra... Thats it!


God jul...............................................
..

Av Thess - 22 december 2007 19:48

Jepp, jag är hemma igen. Veeery nice!

Rätt drygt att vara iväg när man inte mår så värst bra. Min hals är kass som fan och har nog lyckats få ryggskott eller något. Tviii, vilken smärta!


Har fått träna lite på engelskan iallafall, haha.

Challes pojkvän är ju inte så värst bra på det svenska språket om man säger som så. Men har man aldrig varit i sverige förrut så kan man väl inte begära så mycket. ;P


Vi lärde honom några ord iallafall och någon mening var han bra på. hehu. :D

Jag "ehm, can u say häst?"

Andrew "heast!"

Andra ord lät såhär ungefär; volvo - wålvå, saab - saaaab.

Tror han sa något i stil med "jag kan prata lite svenska också", vääääldigt sakta och lät rätt skoj faktiskt. :P


Ptja. Köpte inte så värst mycket faktiskt.

3 paul frank-tröjor, någon klänning och en kofta. Mööp. Så kan de gå!

Just det! 2 par skor också. ojoj.

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards