;)

Alla inlägg under januari 2008

Av Thess - 28 januari 2008 23:21

Gröna linjen mot Hagsätra


Tjej ~18 sitter med handen på magen och ser illamående ut, kille ~18 tittar bekymrat på henne.
Kille: Vad är det med dig?
Tjej: Förlåt, jag har bara så galet ont i magen.
Kille: Vadå då?
Tjej (viskar): Mensvärk…
Kille (hånler): Men det gnällde du ju över igår också, har du mens ofta eller?
Tjej: En vecka som alla andra?
Kille: En HEL jävla vecka om året?!


Ja, hade det bara varit så väl. Suck...


Kvantum, Nyköping

Mamma ~40 och dotter ~17 går omkring och handlar.
Mamman: Jag tänkte att vi skulle göra räkmackor.
Dottern: Ska vi köpa dill då?
Mamman: Nej! Vi ska inte köpa dildo!! Det har vi så att det räcker hemma!


Whooops! 

Av Thess - 28 januari 2008 22:42


Sugen på att låna ut din lägenhet till ett par knullfriska 40+are? ;)


Vad brukar ni ha på pizzan egentligen?

Förhoppningsvis får jag färska varor på min pizza iaf!

GUUULP!

Av Thess - 28 januari 2008 17:28

Mm, lite positiva måste vi vara. trots att måndagen inte är min favvodag, men hey, den är ju snart slut! När tisdagen kommer så är det ju nästan helg igen. Eller? Äsch.. haha!

Jaja, jag är en plugghäst idag. Fruktansvärt bra! Imorgon har jag bara en lektion. Lycka tänker ni? Inte jag. Den varar hela dagen........... JAJA, skitsamma!


NU SKA JAG EEEETA . BAJBAJ.


Förässten, jag pratade med Challe idag. Mihihihi. lavjo.


Av Thess - 28 januari 2008 00:49


Naturen följer med mig ner under täcket. Somnar jag inte fort som attan nu, då vet jag inte vad jag gör!


Godnatt folks!


Av Thess - 27 januari 2008 21:37

Möhh, nu är det ny vecka, igen. Väääldigt trist.

Om 12 dagar flyger jag! wehey.

Har faktiskt varit en smula gladare idag. Mh, de ni! :) Hoppas att allt går min väg nu. För bövelen. mihih.

Oj, vad jag snurrar in i ord här. haha.


Borde faktiskt gå och plugga lite natur nu. Har ju prov imorgon. Ojoj, lite illa faktiskt. Men jag ska äga fattar ni väl! Äh. Det får bli som det blir...

Ska även på lite möte imorgon. Whoops! Kanske dags att ta tag i sitt liv, Thess? Jag har varit dum. Fast så himla allvarligt är det väl ändå inte.

Det blir väl så när man deppar ihop helt enkelt. man skiter i allt annat som måste göras, i mitt fall - skolan. Inte bra, inte bra!

Just nu känner jag mig väl rätt "laddad" (om man nu kan vara det? hpmf) inför den igen. Men för några dagar sedan så kunde jag lika bra skita i allt, tyckte jag. Tur man vaknar upp och inser vilken idiot man är då... eller nåt.

Svammel, svammel.

JAG ska iallafall gå dit imorgon och visa vart skåpet ska stå och vad jag vill med mitt liv.

Danskan ska jag spy galla över och förhoppningsvis slippa resten av mitt liv, annars ger jag mig själv tillåtelse att slippa. Vilket är bäst från båda hållen egentligen? mm, just det! Låt mig då slippa. Punkt slut! ;)


Nu ska jag hitta ännu en anledning så jag slipper plugga natur.

Eller just det, ordning och reda var det ja! Skit också.

Aja... Har man slått yxan i båten får man ro som fan! Herråååå.


Av Thess - 27 januari 2008 19:36



Egon är lite blyg, därför ser ni bara rumpan.

och ja, det är en flicka. men vad gör det? ;)

Av Thess - 27 januari 2008 15:34

wehey. första solstrålarna på tusen år!!!!!!!

något positivt iallafall.




BAJJBAJJ!

Av Thess - 27 januari 2008 01:12

Är redan hemma från partyt och har varit det ett tag. Det var ingenting för mig idag. Klarade inte av att ens försöka ha kul när allt är som det är.

Allt jag ser, tänker, hör och gör påminner om något av allt runt omkring. Det funkar bara inte. 


Så fel det kan bli. Det blir tyngre och tyngre. Jag vill inget hällre än att visa mig stark, få folk att bli stolta över den jag är, tycka om mig för det jag gör osv.

Men de orden jag nämnde idag, är inget jag säger i första taget.

Jag hoppas jag orkar. lite till iallafall...


s a k n a d. it hurts...


och Challe. Jag vill ha tag i dig snart...?





min högsta önskan nu är att jag aldrig hade kännt något. fysiskt eller psykiskt.

Att jag aldrig delade med mitt hjärta till någon annan.

Det gör för ont i slutet.


Allt är borta. på ett eller annat vis... tror jag.


Nu ska jag lägga mig långt ner under täcket och önska att något positivt kommer hända.


Förässten, på tal om önska. På espresso house hade dem en önskebrunn. Det var mysigt, på sätt och vis. Mysigare om det hjälper. :)

Bye...

Ovido - Quiz & Flashcards