;)

Alla inlägg under februari 2008

Av Thess - 23 februari 2008 01:01

Jahaa, så var det helt plötsligt fredag. Skrämmande vad fort tiden går när man väl är ledig! =(

Jag vill verkligen inte tillbaka till den där sablans skolan. Jag har absolut ingen lust alls. Det känns bara som en salig röra och nä fy fan vad jag inte vill alls!


Äsch, nog om det skitet nu...

Har inte gjort ett smack idag. Lullat runt i min morgonrock hela dagen och bara tyckt synd om mig själv. Nu har jag dock bytat om till min fräsiga pyjamas, hähä. ;P

Alldeles strax är det dags för sängen. Förhoppningsvis slipper jag dessa sjuka mardrömmar inatt. Jag hatar att drömma sådär läskiga drömmar, det är helt... blöö. Suck! =(


Imorgon ska kusinen firas med bowling och fooooood. Maddepadde har ju, som ni säkert redan läst, blivit 18 år. Det får man för basken inte missa! Ha. ;P


Ja, nä... Annars har jag väl inget mer att tillägga, så... godnatt då!

Av Thess - 22 februari 2008 15:01

Hej hallå!

Har nu suttit halva dagen och sökt en massa jobb till sommaren som vårdare till utvecklingstörda ungdomar och även äldre.

Får hålla tummarna och hoppas på att något nappar.


Nu sitter säkert hälften där och tycker att jag är en jävligt dum typ som VILL jobba med dessa människor. Why?

Dessa människor begär inte hälften så mycket, de lever här och nu och bryr sig inte om vad som kommer ske härnäst. positivt eller negativt, det exicterar inte.

Du ger till dem, ochtillbaka får du precis lika mycket (om inte ännu mer!). De ser så himla mycket positivare på allt osv osv...

Glädjen man får är obeskrivlig.

Att få hjälpa en människa till en bättre vardag, få glädja en människa av sin närvaro, att få ge och ta.

Ja, ni som inte förstår er på oss som vill jobba med dessa människor borde nog tänka om.

Tänk om det var ni som behövde hjälpen istället?



Av Thess - 21 februari 2008 08:56

Rubriken säger ungefär vad jag gör nu. Lyssnar på uggla såklart! hehu. Han är fräsig!

'Haaallå där ute, jag är vild och skild!', tycker den passar rätt bra in på pappa. Mohaha. ;)


Just nu väntar jag bara på att han ska komma och hämta mig. Egentligen är jag inte alls klar, men ändå.

Va fan gör jag här då? Äsch. Så likt mig. Meep.


Jaaaaaja, jag får väl gå nu.

Ha en crazy dag. Bye!

Av Thess - 21 februari 2008 00:27

Jesus vad trött jag är idag. Helt galet! Skulle säkert kunna somna här sittandes, men alldeles strax ligger jag i sängen. Hujedamej!


Imorgon ska jag upp tidigt och åka in till Kristianstad. Det blir shopping, massage, simning och allt vad det heter. Antar att jag kommer vara lika slut som människa imorgonkväll.


Snart är det helg igen. På lördag blir det födelsedagsfirande med bowling och food. Antagligen var det något partajj på fredag också. Får väl se om jag har någon lust.

Fan vilken tråkig människa jag är! Suck...


Aja, bädden kallar nu.

Godnatt!

Av Thess - 20 februari 2008 12:26

Halva lovet har nu gått. Jävligt fort, såklart. Och vad har jag gjort? hmpf. inte mycket vettigt. Lekte med Anna igår förståss. Idag fudnerar jag på att dra till Harry, min lilla pålle (lilla och lilla? så jävla liten är han inte! ;P). Efteråt ska jag hem till syster, tror jag sover där inatt.

Imorgon ska jag på shoppingtur med papps, i Kristianstad - som alltid, ha! yaoyao.



Harry. v

Av Thess - 19 februari 2008 11:34

Det var ju ett jävla tjat på mig. ;)


MEN nu är det dags! Jag ska snart sminka fejjan och dra på mig något i klädväg sen hookar jag en buss och trallar mig hem till anna. Förhoppningsvis tittar solen fram snart. Det ser så ut iallafall. =)


Whooops! Nu måste jag bege mig. Hajdå!

Av Thess - 19 februari 2008 01:35

 


Oh, herregud! Helt plötsligt var klockan miss i nassen, som vi säger här hemma.


Man kan även säga mitt i natten för dem som inte förstår. ;)

Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards