;)

Alla inlägg under april 2008

Av Thess - 17 april 2008 23:36

Ja det har iallafall inte varit en riktigt bra dag idag.

Okej, början av dagen var bra. Men sen bara sjönk allt till botten. Och det är fredag imorgon. Jag ska upp tidigt. Fan.


Vad händer ihelgen då, people?

Själv ska man sitta barnvakt hela kvällen/natten imorgon. På lördag har jag inget planerat, likaså på söndag. fast söndagar ska ju vara lite sådär. Tråkiga. Eller ja, ni fattar!


Vet ni? Jag saknar scotland. Buhu. Jag hade lätt kunnat flyga här och nu! hade jag fått välja mellan typ väääärsta solsemestern (med sjukaste partykvällarna och allt de där man kan tänka sig) och Scotland, då hade jag fantamej tagit det sistnämna. Utan problem! Don´t ask me why, det bara är så!

Okej att dom har väldigt svår dialekt att förstå där, men det kan jag fan leva med!

Nu ska jag försöka sova. Min hals krånglar. Som vanligt. Jag är trött på mitt sablans hostande nu! BOOOOOOORT!


Nighty night.

Av Thess - 17 april 2008 17:29



Inte för att vara sån, men hur många ben bröt du under tiden du bar den där saken?

Av Thess - 17 april 2008 15:20





Hihi. Så söt. Så bäst!

I love you. v

Av Thess - 17 april 2008 15:13

Som ni ser så har jag ändrat designen lite... Vad tycks? Profilbilden kommer jag ändra senare till något gladare! =)

Av Thess - 17 april 2008 14:37

Ni minns väl den där plåtningen jag skrev om för ett tag sedan? Idag ringde dem oss när vi var och tanka! Helt galet kul! och gud vad vi blev glada, ännu gladare ska jag kanske säga. Mihihi.

Så på Onsdag klockan 13:45 ska vi vara på plats för att bli stylade och sådär. Riktigt, riktigt skoj!

Tyvärr har jag ett problem. Buhu. Ska liksom själv ta med mig 3 olika outfits, men jag har absolut ingen aning om vad jag vill ha på mig! Katastrof!


Kom med förslag, vettja?! :)



Av Thess - 17 april 2008 10:47

Så galet! Helt galet!

Eftersom Rebecca börjar jobba i em så hade vi bestämt att hon skulle komma lite tidigare idag.

Nu känns detta mest som en rääääcerfartsmorgon.

Jag ska hinna duscha, sminka mig, klä på mig och äta på ungefär 20 min.

SKITBRA, THESS!


Men det är soligt ute, så jag är glad ändå, mihihi. :D

Hoppas ni får en fin dag!

Av Thess - 16 april 2008 22:56

Rubriker är jobbiga. Ibland. Ofta. Ja, whatever.


Jag har varit lite off idag som ni kanske märkt. Har varit hos min kusin på middag och slingat hennes hår. Jomenvesst, en riktig pudding blev damen!

Nu sitter jag här och drygar. Väntar och väntar och väntar, lalalaa.

Man skulle kanske dra sig mot soffan istället för lite tv-tittande? Sounds good.


Imorgon är det jag som leker med Rebecca, tjohej!

Av Thess - 16 april 2008 16:34

Lillasyster, 10 år.



Vad fan säger man egentligen? Man känner sig fullkomligt hjälplös. Som ett frågetecken.

Ofattbart.

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards