;)

Alla inlägg under april 2008

Av Thess - 4 april 2008 15:44

En vän som man kan skratta med, gråta hos, kramas med, fjanta med, vara lat med, vara sprallig med, göra inget med, göra mycket med, ja ni fattar...

Det har jag. Två dessutom! Vid namn Charlotte och Rebecca. Tyvärr befinner sig den förstnämna i England, så det är lite svårare att få till allt med henne just nu. Det ända jag kan ösa över henne är love love, love! Fast det är väl inte så illa pinkat det iheller? ;)


Men nu var det kanske inte direkt detta jag skulle komma till, haha.

Jag skulle ungefär bara berätta att jag nyss fått mitt hår fixat. Yey! Jag slipper en tråkig utväxt nu. Hehu. ;P

Snart ska jag göra mig iordning och därefter blir det bilen till Rebecca. Hihi.

Vi ska ha möööjspöjs ikväll. Grilla, ut och gå, snacka skit och fnittra som bara VI kan!

Man behöver inte alls göra en massa hejvilt hela tiden för att ha kul. Vi har kul genom att "bara vara", typ sitta och stirra rakt in i väggen, ändå hittar vi på något att skratta åt tills krampen hälsar på i magen. Precis ska det vara.

Så ja... Zoo-och-pimpim-kväll ikväll. hihi. v

Åh, vilket underbart väder det är! Och jag är verkligen på topp!


Sååå, å, sååå. ;)

MM, MUMS!

Av Thess - 4 april 2008 13:10

Godmorgon gott folk.

Jag har inget att skriva så det får bli nått sånt här istället...


En arg svensk i telefonen; "Men om jag har ringt fel behöver du för fan inte svara då!!!"


Höhö...

Av Thess - 3 april 2008 11:42

Tiden går fort när man har roligt, eller vad var det?


Ska iallafall snart hem till min kusin, som förövrigt är nyopererad och behöver ha hjälp med att duscha. AUUUW, stackars min lilla flicka. Så ja, jag ska diit. snart.


Tänkte skriva lite arbete med och städa. Bläää.

Nu skriker hon på mig. hehu. Byebye.

Av Thess - 2 april 2008 02:03

Låg nyss i sängen och hade precis kommit in i det stadiet då man precis ska somna, på riktigt. Fattar ni hur skönt det är precis just då?!

Så vaknar jag till av den där sablans hostan. Kunde inte somna om, så satte mig här. Vadå irriterande?! MORR! :P


Jahaa... Vad är det för dag nu då? Tis, ons? wtf?! Jag är ju kass. yaoyao, whatever.


Blev inga anteckningsblock idag, inte någon läkartid heller. :( Får fixas imorn. Måste skaffa någon present till Oliver med. Han firas på lördag. Uh! Vad vill en 2åring ha? Jag är alltid ute i sista minuten. WHY?!

Gosh. Sa jag 2 år? Jo, det gjorde jag. HEEEEERREGUD! Hur fort går tiden egentligen?! Tycker att det inte var alls längesedan han låg(satt?!) där och sov i sin lilla sitter.

Nu är hans ben snabbare än min hjärna och han hittar på bus konstant. Finns överallt och ingenstans. En dag med den gossen och du är totalt slut, haha! Men gud vad jag älskar dessa så ungar! ;P Ja, då menar jag hans storebror med. ;) Omg, han börjar förskolan till höst! Kan inte fatta det. Dom kommer alltid vara de små busungarna i mina ögon, hähä. ;P

Ett tag till iallafall...



 


Thessys hottentottar! -(L)-



Hur i helskotta kom jag nu in i detta? haha. Suck. Jag bara babblar och babblar. Utan att knappt veta vad det är jag snackar om. Okej, inte riktigt så farligt är det. Men nästan. Bara nästan.


Kanske borde lägga mig i sängen igen? Väldigt lockande.


Och på tal om annat.

SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR BRA KÄNNS DET JUST NU!


Förändring. Bra. Yes. Jag är nöjd. Perfekt.

Hehu.


Godnatt.

Av Thess - 1 april 2008 02:56

Helluuuuuuuu mitt i natten! Allt bra?

Skallen värker och jag känner mig sjukt pirrig i kroppen, himla märkligt! ;P

Ja, som ni säkert förstår så har jag inte kunnat somna. än. hähä.

Tur jag inte ska upp alltför tidigt imorgon säger jag bara!


Några undrar säkert varför jag mest är hemma om dagarna, eller ja, jag är inte i skolan iallafall.

Det har sina anledningar. Väldigt bra anledningar, självklart!

Men tro inte att jag har hoppat av, eller ligger på latsidan för det. Nej nej.

Om en vecka ska jag på möte och då kommer jag antagligen veta hur resten av min termin kommer se ut.

Jag hoppas verkligen att det blir som jag har tänkt nu. Skulle funka sjukt jävla bra för min del!

Men jaja. Håll tummarna! ;P


Imorgon ska jag ringa läkare. Min hals är ceeeeeeepeee. Jag ger mig fan på att det är stämbandsinflamation! Ska också ha nya anteckningsblock.

Trevlig info? haha


På tal om annat. Malmö spela lika idag. Jag fick höra att dem hade spelat jävligt bra så att folk tyckte att det var lite orättvist, men men. vad gör man. :(


Nu ska jag lägga mig i sängen igen. Godnatt!



Ovido - Quiz & Flashcards