;)

Alla inlägg under april 2008

Av Thess - 7 april 2008 02:22




OKEJ. DETTA ÄR SJUKT.

S - J - U - K - T!


Jag har gått och haft en bild i huvudet på en klänning jag vill ha, har letat överallt, precis öööverallt! T.o.m. på barnavdelningarna(!!)


Till slut är jag helt säker på att jag aldrig någonsin kommer hitta den perfekta, men tänkte att eftersom jag ändå var inne på gojane.com och kikade på skor så kunde jag lika bra kolla genom snabbt ifall där var någon som kunde falla mig i smak. Nope, inte det inte!


Fortsätter att fula med en massa annat och av någon anledning har jag inte tryckt bort gojane.com och ramlar dit igen.

DÅ ser jag den, en übersöt liten varelse, så ensam och så fin. (nej, skämt å sido) men iallafall, DÄR var den!

Min klänning som jag har haft i skallen och knappt kunnat sova för.

Självklart blir jag överlycklig och kollar priset. Inte alls farligt.

Sen slog det mig - Jag har hört at den där jävla tullkostnaden inte är nådig? Är det sant? :( buhuuuuuhuhuuu... Vad fan skulle det kosta isåfall?


Jag lever på knäckebröd i ett år för den där, var så säkra!!

Av Thess - 7 april 2008 00:20

Nedrans jävla huvudvärk! Jag blir tokig! Inte har jag hittat den "perfekt blommiga" klänningen iheller, förutom de jag visade innan. Men jag har ju en bild i skallen på en jag vill ha, och då SKA jag ha en sån också.

Jaja, jag får väl fortsätta att leta då...


Borde kanske bege mig mot sängen snart. Ska iofs inte upp speciellt tidigt imorgon, men på tisdag blir det en aning tidigare pga möten och grejer.


Tänkte fixa lite med mina beställningar och sånt skit imorgon dock. Har inte tagit mig i kragen riktigt. Men pengar behövs och för att få pengar så måste man ju jobba... hrm. Knivigt de där, Thess. ;)

Egentligen är jag bra dum. Jag har ju kunder, medans andra kämpar för att få minsta lilla sålt. Ändå är jag seg som en kola med att ta upp mina beställningar och bara skicka iväg, få hem det och sedan leverera vidare. WHY?!


Jag menar såhär ser min uppgift ut ungefär...

1. Kunden skriver i sin beställning.

2. Jag går in på datorn och fyller i en beställningssedel till de som sedan ska packa ihop hela min beställning med kundernas varor och klickar på "skicka"

3. Några dagar senare kommer en lastbil till min dörr och lämnar hela beställningen.

4. Jag delar upp kundernas varor var för sig och kollar så att allt är rätt.

5. Levererar till min kund.


Egentligen är jag ännu dummare som går ut och berättar hur dålig jag är som säljare. ;) haha


Av Thess - 6 april 2008 13:52




Inom en snar framtid ska jag ha plagg som dessa.


1. Klänning med stjärnor och flätade axelband.

2. En ljus, blommig klänning samt en mörkare. (skulle dock vilja ha smalare axelband på dessa. :/)

3. Brun skinnsandalett. lite träig, detaljer i guld.


På med antingen ett par örhängen, eller ett armband i trä och outfiten är gjord! ;)

 (självklart får den nätta skinnjackan hänga med.)

HETT, HETT, HETT!


Doftar det inte sommar? ^^

Av Thess - 6 april 2008 12:54

Helluuu...


Vaknade för en stund sedan, är så himla irriterad och bara less på allt. Har varit det i flera dagar och kan inte fatta varför. Okej, en liten aning har jag kanske, men egentligen borde jag inte bry mig. Försökte somna om men det gick inte så bra. Gick upp och gjorde gott kaffe, kollade ut genom fönstert. Blää, tråkigt väder. Sådär typiskt söndags-väder. Grått och trist.


 *


Oh, why you look so sad?

Tears are in your eyes

Come on and come to me now

Don’t be ashamed to cry

Let me see you through

Cause I’ve seen the dark side too

When the night falls on you

You don’t know what to do

Nothing you confess

Could make me love you less 


I’ll stand by you, I’ll stand by you

Won’t let nobody hurt you

I’ll stand by you 


So if you’re mad, get mad

Don’t hold it all inside

Come on and talk to me now

Hey, what you got to hide?

I get angry too

Well I’m a lot like you

When you’re standing at the crossrads

And don’t know which path to choose

Let me come along

Cause even if you’re wrong 


I’ll stand by you, I’ll stand by you

Won’t let nobody hurt you

I’ll stand by you 


Take me in, into your darkest hour

And I’ll never desert you

I’ll stand by you 


And when…

When the night falls on you baby

You’re feeling all alone

You won’t be on your own 


I’ll stand by you, I’ll stand by you

Won’t let nobody hurt you 

I’ll stand by you


Take me in, into your darkest hour

And I’ll never desert you 


I’ll stand by you, I’ll stand by you

Won’t let nobody hurt you

I’ll stand by you


Won’t let nobody hurt you

I’ll stand by you    



Men vad spelar det för roll...

Av Thess - 6 april 2008 00:21

"Ju mer man tänker,

ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar."


Nalle puh.

Av Thess - 5 april 2008 12:57



"There are many people that we meet in our lives.
But only a very few will make a lasting impression on our minds and hearts
It is thees people that we will think of often, and who will always remain Important to us."



Av Thess - 5 april 2008 12:18

Ja, som sagt. Kvällen igår spenderades hemma hos Rebecca. Riktigt myspys!

När jag kom dit var maten reda kalr och vi började käka direkt. Det var grillat kött då med pommes och bea-sås. Till det blev det två glas vitt vin. Mums! Måste vara det godaste vinet jag har smakat på vääääldigt, väldigt länge!


Efter maten cykla vi till coop och handla lite nyttigheter som glass, drinkmix, halstabletter och sådär. For hem igen och blanda ihop en sjuuuukt smarrig drink! Helt jävla underbart god! Den hette Ragnar, för er som vill veta. Hihi. Lila var den också. sååå cuutie! :D

Eftersom Challe inte är i Sverige och vi vill ha med henne på våra upptåg så får man göra det bästa av situationen - MSN-partajja i mobilen! haha.


Lite senare ringde Niclas och sa att dem var påväg till oss, Kim och han då. Trevligt värre. Det var inte igår man träffade de små tölparna!

Niclas hade fått ny bil och jag var tvungen att provsitta! haha. Tyvärr fick jag inte provköra, bläää!! :(

Sen fick de för sig att dra in till Malmö och då drog jag hem, hehu. Var så jefla trött!


Nu sitter jag här. Go och glá! haha.

Ska snart iväg på baaaarnkalas till lillskiten som fylla 2 år igår. Oliver då! hihi. Så foort tiden har gått! Herregud...

Jaja, jag får väl gå och göra mig iordning nu då.


Ha en trevlig lördag! ;)

Av Thess - 4 april 2008 16:44

Nu är jag ute från duschen igen. Med två blödande ben. Undra hur den vita badrumsmattan ser ut? Rosa kanske, röd..? Hua!


THESS. säger:

det tog lite längre tid i duschen

RebeccaღNilsson - säger:

Märkte de ^^

THESS. säger:

det blev ett självmordsförsök, som vanligt....


ja, för jag klarar aldrig av att raka mig utan att skära halva huden av mig! Hopplöst!


Nu väntar jag på att håret ska torka liiiiite, lite, lite. Annars får jag stå med hårfönen i hundra år. Dags för ny? haha.

Ja, så iallafall... Jag bjuder på lite bilder. Enjoy!


Lite gammal, men vafan då då.


 

Jag och min lilla pojke, Dino!


En puss till Challe!

Miss u gumman! Ses den 24. :)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards