;)

Alla inlägg under april 2008

Av Thess - 16 april 2008 11:34

Godmorgon solstrålar! Sovit gott inatt?

När jagväl slockna så var det som om jag aldrig sovit förrut, SÅ ljuvligt. ;)

Mindre ljuvligt var det när jag blev väckt för en stund sedan av mamma som kom in och hoppa, studsa, volta och hade sig. Vi ska tydligen iväg. Till Lund. Handla. Jovesst.

Det var bara till att hoppa upp ur törnrosabädden med ett leende på läpparna. Kollade ut genom fönstert och jodå, solen skiner! Hujedamej. Underbart! ;)


Än har jag inte hört något från Rebecca så jag antar att hon är i full action. Uh, jag är nästan mer nervös än hon själv. ;) haha.

På tal om Rebecca så måste jag snart fixa med lite till hennes student. Present b.la? Vad köper man? Jag vill ge nått fint, som hon kan minnas länge, men inte nå jävla porslinskit för det hade jag inte själv velat ha. ;P

Kanske nått guldhalsband? Armband? Ring? Men vafan, det känns som om hon redan har sånt och kanske inte hade blivit så himla pepp över det iheller. Eller kanske. Äh, jag vet inte alltså.

Jag har även tänkt på en liten grej. Lite mer personligt liksom. Eftersom jag vet att hon läser här så kan jag inte skriva ut det helt känns det som.

Men det är något som jag själv hade uppskattat sjukt mycket och även ett minne för livet. Ja, vi får se.

Ska fixa plakat med. Hihi. Jag har världens sötaste bild på henne! Lovar! Min lilla groda! ;)


Nu ringer hon! IIIH, ska jag svara? Im nervous!  

HON KLARA KÖRKORTET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hihihi grattis min ängel! v v

Av Thess - 16 april 2008 02:10

Tog bort förra inlägget eftersom det inte kändes helt ok, eller hur man nu ska säga det. Hm.. Ja, det är inte riktigt jag bara.

Nog för att jag kan bli himla förbannad, ledsen, besviken och känna lite hat en stund sådär, men njae, inte skriva ut om något sådär vind för våg.

Well well. Nog om det.


Nu sitter jag här igen och kan inte somna. Mina hals krånglar som fan. Den har gjort det länge. Fattar inte vad det är frågan om. Det kan gå ett bra tag utan några krämpor alls, men sedan kommer det igen. Urk!

Så jaa, som sagt... Här sitter jag. Vet inte vad jag ska sysslesätta mig med. Hyffsat tråkigt.

Det värsta med att inte kunna sova är att inte en kotte är vaken så man kan ju inte direkt prata strunt med någon. Och har man ingen att prata strunt med så börjar man grubbla själv. Allt flyger genom huvudet som en karusell. Jag är fortfarande besviken på den där pricken jag skrev om förrut också. Suck.


Inte har jag upplevt något kul idag heller. Har bara suttit här inne på min gump och väntat på bättre tider ungefär. Jag la inte ens ner någon tid på att sätta på mig hyffsat okej kläder. Då är något fel.  

Visserligen ringde min faster innan idag så där fick man sig ett och annat gott skratt, men ändå.


Nu bestämmer jag mig för att det ska bli en bra dag imorgon, oavsätt!

Hoppas Rebecca ringer och skriker i mitt öra att hon klarade det. Då blir jag glad. Väldigt glad.


Jaja. Nu ska jag göra något annat. kanske borde lägga mig i sängen igen? Kanske dricka ett glad varm mjölk? Kanske... Ja, vi får väl se.


Av Thess - 15 april 2008 11:16

Godmorgon!


Gosh vilket underbart väder det är idag också! Man börjar ju nästan känna sig lite bortskämd med det där, haha. Hoppas bara det håller i sig nu. ;)


Idag har jag inget planerat. Tänkte hjälpa mammi i trädgården eftersom det är så varmt och skönt ute. B.la sätta ihop de nya utemöblerna och sånt trams. Jag känner mig grymt duktig ska ni veta. ;)

Just nu bombar jag och moderkakan gessle ur högtalarna och känner oss sådär fjolligt spralliga.


Tanken på att jag bara har äckligt bra datum frmaför mig nu får mig att bli ännu spralligare!

Med spralligast blir jag ändå av att det bara är 35 dagar kvar till Challe befinner sig i Sverige. TRETTIOFEM dagar!!

En hel sommar med underbart folk, skratt så det krampar i magen, partyn som får en att bli alldeles galen (denna gången ska jag inte börja sommarlovet med att ligga på sjukhus, hahaha!) , strand och sol som ska förvandla min hy till något mörkare. Sena, men varama, nätter. Kanske bo i bästis stuga och fjanta oss som bara vi kan.

Beccas och min roadtrip kommer dessutom bli klockren! Och jag hoppas att hon hakar på upp till K-hamn. Ja, jävlar! Jag blir alldeles andfådd, haha.


I LÖÖÖÖV YOU, GUUURLS! pusspusspusspusspusspusspussbara eeeer! :D

Av Thess - 15 april 2008 00:25

Phew! Nu har jag pluggat klart för denna dagen. Har gjort klart kursen i inköp och varuhantering + nästan skrivit klart ett arbete i svenskan. Nice!

Imorgon ska jag bara göra klart arbetet helt sedan tänkte jag inte bry mig om mer skolarbete den dagen.

Jag sa ju dessutom att jag skulle strunta i allt plugg i helgen, men det blev ju inte riktigt så. Därför kan jag vara värd en slapp tisdag anser jag. ;)


Nu börjar Agnes bli lite jobbig här så jag ska bege mig.

Hoppas ni har haft en bra dag!

Av Thess - 14 april 2008 19:25




Myspys med finaste hästen på jorden.

och han är min, min, min!

Av Thess - 14 april 2008 14:15

 Eller, vi önsketänker iaf. :)

Men vem vet...


Av Thess - 14 april 2008 13:41

Sådär ja. Då var man tillbaka på sin rätta plats igen och då är det väl dags för lite uppdatering.

Egentligen har jag inte så värst mycket at berätta merän att jag har haft grymt bra väder och slappat som bara den!


I fredags var jag ju som sagt hos pappi. Busade med lillasyster. "Tvilling-Gungade", var ute och cyklade i skogen, fulade oss med pållarna och målade i målarböcker. mihihi.


I lördags var vi iväg och kollade på ny bil, men det blev inget köp där inte. ;P

Efteråt var man mest ute hos pållarna, gjorde dem fina och tog lite bilder. Jag var lite smått lat när jag skulle rykta Billy så jag la mig över hans rygg istället, men det gillade han inte riktigt så han ville gärna springa iväg. Haha. ;)

Sedan drog vi hem till mammi och packade lite skit och vidare in till Malmö.

Där blev det partyplaner. Gustav agerade taxi och jag hann inte göra mig klar så fick sminka mig så gott det gick i bilen påväg in till stan, men sen vart man igång. Yey!


Igår var det sjuuuukt nice väder så jag låg ute på gräsmattan och plugga natur samt svenska.

Vid 5 drog vi in till Trellebog och såg matchen. 0-0. :( Meeeen, men! Vidare och åt lunch och öpnna en sen påskpresent. Godis, smycken, smink och ETT ROSA MYS-SET! meeep, vad fint.


NU sitter jag här och babblar med Becca. Ska nog gå ut i solen snart. ;)


Hoppas ni har haft en bra helg! Pussokram.

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards