;)

Alla inlägg den 1 november 2007

Av Thess - 1 november 2007 22:46

Sitter här och försöker tvinga i mig lite mat nu. Går väl hyffsat bra antar jag.

Min aptit är sämst. Jag märker för helskotta inte ens om jag är hungrig, tänker inte på det bara. Aja, sånt är livet. ;P


Har kollat på film ikväll med småttingarna. "Se upp för dårarna" fick det bli. Jag är förtjust i den filmen, man blir liksom så varm i hjärtat och behöver inte anstränga sig, bara vara ;-), så himla skönt!


Funderar på sängen nu. Eller nä minsjäl! Jag ska fan vara uppe så länge tills mina ögon strejkar totalt, IMORGON SKA JAG SOVA LÄNGE!! Sen jävlar blir det städning. höhö.


Ehm. okej vi tar tvn nu då. :D

Av Thess - 1 november 2007 19:59

Strax börjar "Ett gott parti" behövs verkligen lite komedi för mig idag! Hoppas det bjuds på en massa galna skratt ikväll då! ;-)

Later...

Av Thess - 1 november 2007 18:39

Det blev ju en runda upp till Martina och hennes kök där hon var i full gart med bakning. Jag haka på och kände mig allmänt duktig. (förutom att jag skippade städningen här hemma, men det känns nästan lite som en fredagsyssla kan vi säga)

In med plåtar i ugnen, dammsuga av lite, torka bord, ut med plåtarna in med nya och så gick det runt hela tiden. Sjöng lite karaoke mellan varven och hade allmänt trevligt!


När jag var på väg hem så råka jag visst komma förbi en bilolycka, huuujedamej vad bilarna såg ut! Blev nästan lite rädd av att se det bara. Dock var där inga folk kvar merän några få räddningsgubbar eller nått liknande. Vi får hoppas att inget extremt allvarligt hände med de som satt i bilarna iallafall! 

Nog om sånt tråkigt nu.


Som sagt så blev det inget lyckat med städningen hemma hos Thess ju så får helt enkelt ta det imorgon. Nu har jag ingen ork. Är på sjukt kasst humör med, vilket egentligen brukar resultera att jag drar igång med städning ändå, vi får väl se.


Vad händer i helgen? jag vill hitta på något så var inte rädda för att säga ifrån om något nice händer! ;-)


Nu ska jag ta tag i mitt liv. Försöka iaf...



Saknar mina små pållar grymt mycket! Har jag förrästen berättat att jag och syrran har fått en ny av vår pappi? =) En stor snygg travare, hihi. Han är så fin så!

Och vet ni vad han heter?! HARRY! mihihi. Tjuuusigt värre!! ;-)

Av Thess - 1 november 2007 11:53

Jag är verkligen som en riktigt gammal seg råtta idag. Allt jag gör går under 0,000001km/h ungefär.

Ska nog dra mig ut på lite motion först så man kan komma igång. Nice! Det jävligaste med att vistas ute är vårt usla väder, men man mår så himla mycket bättre efter man har rört på sig så vad gör man inte?

Tar nog en längre runda tror jag. Svänger in om till Martinas place och kikar på hennes bakning. Hon var i full rulle med bullar hit och bullar dit. Hon bjöd dessutom på kaffe om man tog sig dit så why not? ;-)


Nä. Mycket mera action nu!

Av Thess - 1 november 2007 11:31

Godmorgon!


Fick inte sova så länge idag iheller, suck. Nellie har sprungit runt här och lekt, inte var hon så tyst minsann, så till slut fick man ge med sig och gå upp.

Sitter med kaffet nu och känner mig allmänt grå och tantig. Borde ta tag i städningen snart. Här ser ut som jesus uppståndelse eller nått i den stilen. Ska bara orka först och det är väl det som är det sega. ^^


Nä, lite action nu, Thess!


Ovido - Quiz & Flashcards