;)

Alla inlägg den 26 november 2007

Av Thess - 26 november 2007 19:59

Det märks ganska tydligt att jag har no life idag, va?

Bra...


Sitter och väntar (hyffsat otåligt) på Josse nu. Hon får minsann komma hit istället. Jag är lite klen för att vistas ute i detta snöväder och hon är ju en viking!

vad sägs om en fet, varm kopp kaffe nu? meep.


Hejdå.


Av Thess - 26 november 2007 17:33

Det blir ingen tärning för mig idag, tyvärr.

Jag vet att det oftast är bättre att göra något så man slipper tänka på det som gör så ont, men idag funkar det inte.

Jag gick till jobbet imorse, även om det kändes tungt, gjorde så gott jag kunde. Men nu kommer smällen och träningen får faktiskt vänta för mig.


Ringde Josse innan, det brast, självklart.

Hon tyckte att jag gjorde helt rätt i att stanna hemma och bara vara.

"Thess, ring mig om du vill ha stöd, jag ställer upp."

DET kändes så himla skönt att få höra, min ängel!

Vilken tur att vi är grannar sötis!


Funderar på att springa över till henne nu, är så fruktansvärt tomt och ensamt här hemma.

Bara jag och dammråttorna. Blö.

Inga tassar som trippar på parketgolvet heller.

HERREGUD, att man kan sakna någon sådan "liten" sak bara...



:S

Av Thess - 26 november 2007 16:25

Fan vad mitt humör suger getröv idag!

Tur att det var slappt på ica, dessutom fick jag gå tidigare.


fel. :S

Bye.

Av Thess - 26 november 2007 08:31

Godmorgon!


Då var det ny vecka och dags för jobb igen.

Idag tar det verkligen emot, jag har absolut ingen lust alls. Ingen lust att göra något överhuvudtaget, finnas till och vara. Helst av allt hade jag lagt mig i sängen igen och önskat att jag sjönk bort, långt bort, och kom tillbaka igen när det var som förrut.

Men det kommer aldrig på frågan. Det blir aldrig som förrut igen, och det är det som knäcker mig ännu mer.

Tusen olika tankar snurrar runt och gör mig förvirrad. Tankar man aldrig ens sett på förrut dyker upp och gör mig vilsen.

Man har så många frågor som aldrig får hänga ihopa med sina svar.


Jag blir förbannad, ledsen, besviken, panikslagen och vet inte hur jag ska göra, OM jag ska göra något och isåfall, när är det dags att göra något?


Jag har försökt ställa upp för de nära och gjort vad jag kunnat för att se dem må bra.

Nu känns det som om det bara var onödigt gjort. Inte ett smack får man tillbaka. Bara ännu mer hjälp att tränga sig under jorden, långt ner i ingenting sitter huvudet fast. Ska kroppen åka med, eller orkar den att lyft upp det tunga och räta ut sig?

Ja, som sagt, tusen frågor var det här...

Jag ska fan klara av detta, med eller utan er!

Självklart finns det undantag och DET får mig att se den lilla gnistan.


Challe. Wish you were here.

Det är i dessa stunderna allt känns som en evighet, så långt borta på något vis.

Jag önskar så mycket.

Kom hem, nu. v


IM TIRED!

Det har gått för långt.


Jag hoppas du sover gott och att min känsla att du känner dig ensam, är bara lögn.

Din eld brinner ej längre och det är fruktansvärt kallt här hemma.


äckeljobb nu.

Av Thess - 26 november 2007 00:17

Jag har länge funderat på att göra något åt mitt hår. Visst, jag kapa det en rätt bra bit för bara någon vecka sedan, men njae. Jag är fortfarande inte nöjd! Suck...


Nu har jag fått dillemörkt hår.

Det är sjukt sexigt med mörkt hår, lite självfall och ja...

MEN, ljust hår är också snyggt! Sexigt på ett sött vis.

haha, mina beskrivningar är alltid lika perfekta!

Jaja, skit samma.

Som sagt, nu har jag fått dille på det mörka då.

Hade tänkt mig att sätta i en förlängning, färga det riktigt mörkt, dock inte svart, men mörkt mörkt mörkt!


Tänk ungefär en sådan frisyr, men väääääääääldigt mörkt. Pörrigt va?

Bara för att jag såg hennes jeans nu så ska jag fan pilla hem dom till min garderob imon! 398 spänn för fan, sånt pris blundar man inte för. ;)


Ovido - Quiz & Flashcards