;)

Alla inlägg den 20 november 2007

Av Thess - 20 november 2007 22:42

Jag hatar rubriker!!


Dansen gick iallafall bra idag. Grymt bra dessutom! Ska bara försöka att inte slänga oss på varandra när vi hoppar iväg på slutet, kan gå lite illa om vi har otur. ;)

Annars hade vi lika fjantigt kul som vanligt. Kasta halstabletter hit och dit, hoppavarandra då och då. Ja, ni vet hur halvtrötta flickor kan vara ibland. ;P


När jag kom hem fick jag lite presenter av mammis kompisar, najsbajs. Tänkte ge "house" en chans och där föll tårarna. Oh lord. Jag böla genom hela skiten. Mamma fråga om hon skulle byta kanal flera gånger, men no no, envis som man är!

Jag säger bara; Fy på Dig, David!

Det är du som jämt har tjatat om det programet och det var DÄRFÖR jag gav det en chans och det var också DÄRFÖR mina tårkanaler blev väl använda. Nu blir mamma inte glad på dig! ;)

Tyvärr kommer jag alltid se det i fortsättningen. Sorry tårkanaler!

Av Thess - 20 november 2007 17:19

uhu. Tisdag idag. Dagen gick fort även idag.

Hade duktigt mer att göra idag. Upp och ner, in o ut. Lager hit o lager dit. upp med varor, stå vid kassan, dra i lådor, ner i källaren och upp igen.

De sista 2 timmarna var det rätt slappt dock. Gjorde lite beställningar och sådär.

Sen tog jag och R (en tjej som också jobbar där, min granne.^^) en "liten" rast och vi hittar alltid på något hyss där uppe, mihihi. 

Sista timmen var det min tur att stå i kassan. Duktigt pinsamt att jag inte la märke till min förra lärare där.

När jag slagit in alla hennes varor så säger hon "men detta gick ju bra!"

jag tänkte wtf?!?! Det tog ett tag innan jag fatta och till slut sa "amen de är ju duuuuuu!! HEJ!" (höhö, tjena kexet, står du här och smörar.)


När jag vakna imorse trodde jag verkligen att jag hade blivit krossad totalt. Min kropp har värk. Mycket värk. Kallas också träningsvärk. Så tro fan inte att man arbetar i en affär. Här är minsann en redig flicka! ;)


Dags att dra till dansen snart. Väntar bara på att Josse ska bli mätt och komma hit. Segoooooo!

Vill bara få det överstökat så man kan få kvida här hemma lite.


BAJJBAJJ!

6½h kvar. ;)

Av Thess - 20 november 2007 08:32

Kläderna är på och kaffet nästan nere i mauuugen. Snart dags att traska sig ner till affären, höhö.

Tur att jag bor så nära så man slipper frysa ihjäl totalt, de är fan inte varmt ute nu längre vill jag lova!


Senare idag kommer några släktingar hit, som man så sällan träffar. Dom bor ju tusentals mil här ifrån!

Antagligen blir det lite paket till Thess, mihihi.

IMORGON, DÅ JÄVLAR SMÄLLEN DET!


Höhö. Mamma satt igår och berätta hennes historia om när jag skulle födas. Hon sa att det var ungefär då jag börha vända mig i magen, igen.

Jag la rätt från början, alltså med huvudet neråt. Men nä minsann, jag vände på mig och föddes med gumpen först! ^^

Sexigt va? Visar min röv för världen först av allt. Äh, det är så det ska tas! :D muhaha.


Nahepp, dags för jobb! Tjipp!

Ovido - Quiz & Flashcards