;)

Alla inlägg den 7 november 2007

Av Thess - 7 november 2007 21:51

... eller ska man kanske kalla det tunika? Äh, ni fattar nog. ;)

Mamma är bra söt hon. Här blir man bortskämd med nya plagg minst en gång/veckan, vilken bra mamma som knåda ihop mig med pappa! ;D

Nä, det var nästan lite äckligt skrivit av mig, nu när jag tänker efter. Vi glömmer det nu. Borta!


Minette och Madde kom och sällskapa mig till bonde söker fru innan. Vi åt glass, isglass om jag ska vara exakt - favvis!

Sen var jag trött på damerna och bad de går igen. Nooooo, just kiding. Men de har gått hem iallafall, utan tvång. Lite snäll är jag allt.


Sovmorgon imon, oh yes! Precis vad jag kan behöva.


Av Thess - 7 november 2007 16:20

Gud så trött jag är idag! Vädert är kasst som in i dessutom. Regnet bara öser ner och det är redan mörk. Jag bara klagar, men ueh, vilken dag!

Trodde faktiskt att jag skulle bli lite piggare efter gymmet, men icke sa nicke. Det får nog bli lite sömn istället.

Har redan hoppat i mina pöta nalle puh-pyjamas-byxor jag fick utav Challe, min äääälskade, bästaste, finaste diamant! URK, vad jag saknar henne. :( Men då känns det bra att ha något som kommit från henne, dvs pyjamasbrallorna - då är hon ju ändå lite närmre mig, mihihi. :D


Hade 2 idiot-prov idag också. tror inte någon i klassen hade koll på det över huvudtaget, suck. Konstigt nog så tror jag att jag klarade mig rätt bra denna gången också, haha. Äh, det mesta var ganska självklart så vi får väl hoppas då att det var så självklart som jag trodde. ;)


Inköp och varuhantering-lektionen var minst sagt crazy idag.

Vår lärare måste vara den mest blåsta personen i denna värld.

Det blir alltid lika extrema diskusioner i hennes närhet och hon tål verkligen inte höra VÅRA åsikter.

Vem fan ska säga vad någon annan får tro och inte?! "MEN DU ÄR JU FÖR FAN... DU KAN FAN INTE TRO NÅGOT SOM INTE STÄMMER. SÅHÄR ÄR DET" sa hon, och börja älta på vad som skulle vara rätt, enligt henne.

När en klasskamrat sa åt henne "men om han nu vill tro så, så får han väl göra det. Det spelar väl ingen roll om något är rätt eller fel, du ska väl ändå inte förklara vad andra ska tro och inte tro?!".

Då flippa hon ur och börja vråla, då menar jag vråla(!) sen gick hon ut och slog igen dörren.

Men ofta!

Knip käft istället då om det nu stör dig så jävla mycket, lite respekt kan man faktiskt visa.


Äh. Jag ska sova nu. Bye!

Ovido - Quiz & Flashcards