;)

Alla inlägg den 6 november 2007

Av Thess - 6 november 2007 23:00

Huuuujedamej!


Skrev ett långt inlägg innan och helt plötsligt så trycker dumhuvudet Thess själv på en fjuttig knapp och allt var borta! Irriterande? GANSKA!

Nej, jag tänker inte skriva om det nu iheller, kanske en annan dag. Kanske.


Just nu sitter jag och planerar in mitt hopp till sängen. Jag måste komma in i rutinerna igen (ni vet dom jag börja med för ett tag sen och skrev så mycket om?). Man hoppar ur det lika fort igen när schemat är tomt på skola och grejer. Dumt av mig, i know!

Nu ligger man där med två ögon öppna som på barn vid julklappsutdelningen och känner sig rätt blåst.


Har kladdat lite i kalendern också. Ja, min Beckham har hittat hem igen! Tänkte att jag skulle kolla upp riktigt vilken dag det var jag fylla år, men gissa vad?! Det är en onsdag! Vad kul tänker ni - lill lördag och allt! nehedu... APU dagen efter. Lika kul det med?! Någon som känner sig villig att byta kanske?

Aja. Livet är inte rättvist alla gånger så man får väl helt enkelt ta igen det lite senare...

Två veckor kvar, sen förvandlas jag till en vuxen Thess. DE NI! ;)

Men nu ska jag förvandlas till en snarkande Thess.


Godnatt!

Av Thess - 6 november 2007 17:26

Nu sitter jag här igen med kaffet framför mig. Väntar på att maten ska sjunka ner ordentligt och att klockan ska ticka på lite.

Kl 18.00 börjar dansen, ska bli grymt kul! Tyvärr är jag jättetrött, p.g.a den näst intill sömnlösa natten, så det känns som om man inte kommer ge allt, men vi får väl se. Kaffet kanske får mig lite piggare och efter ett tag ska väl dansen pigga på mig lite också. ;)


Uppdaterar nog lite mer när jag har kommit hem igen!


Av Thess - 6 november 2007 10:06

Lyssna och njut.

Av Thess - 6 november 2007 09:08

Uh! Jag är så himla trött idag. Kunde inte somna förrän närmare 4 inatt/morse(?)

Ingenting var bra nog för mig. Vred mig säkert 7000 gånger innan jag domna av.


Nu sitter jag här i min busestora morgonrock och väntar på att kaffet ska bli klart.

Det fick bli riktigt starkt sådant idag, så snart är jag vaken igen, snart...


Ikväll börjar dansen, weheeey. ÄNTLIGEN! Kl 18.00 ikväll - då jävlar! ;)

Har verkligen sett fram emot det och det ska bli skönt att få röra sig på ett annat vis. Ni vet lite omväxling behöver man, iallafall jag. mår man! ^^

Hoppas bara att mina dumma jeffla knän håller med, annars blir jag riktigt less.

Okej, jag får nog räkna med att det kommer kännas en hel del i början men nån gång borde det ju gå! Ska jag behöva leva som en jävla pensionär annars? NOOOO WAY!

Usch, om man bara kunde spola tillbaka tiden, iallafall mellan dansen, fallet och sjukhuset sommakvällen/natten den 1/7-07. jag ösnkar inte ens min värsta fiende (om jag nu har någon?!) den smärtan, oah ja... hela grejen. Det var rent av totalt... grymmt?! ;S


Fast jag är glad att folk underhöll mig på sjukhuset. Ha, lite ler man ändå när man tänker tillbaka. ;)

Ni vet man var ju inte direkt sitt rätta jag när man kom in dit. Där satt en hel bunte invandrare, den enda blödde från näsan, den andra hade spräckt ögonbryn... ah, ni vet.

Så säger den ena "eyy, är de blondie i den elektriska stolen?!!!"

(ja, jag satt i rullstol) Thess kollar med arga ögon på Ida, Ida kollar med jäääävligt arga ögon på Thess. Höhö, jag trodde hon skulle spricka, men hon sa inget som inte var värt att säga. ^^ 


2 sek efter hade Thess fått ett rum. Jag låg i sängen och skrek, Ida satt så snällt brevid och höll min hand, mihi.

Den läskiga doktorn kom in. Ja han var nästan lite äcklig. ;/ börja KLÄMMA, DRA OCH SLITA som en galning. Jag blev arg och ida fick nog ännu mer ont i sin hand!

Äh. resten vill ni inte veta, och "röntgen-promenaden" vill jag nog helst glömma, toalett-besöket med "åsnorna" också.

(De är inte lätt att vara lite smått berusad och samtidigt hålla koll på kryckor hit och dit, de blir lätt att man snubblar och istället hamnar näst intill raklång över golvet inne på toan. Deras miner glömmer jag aldrig. ;D haha!)

Men jag LOVAR... Det ska ALDRIG ske igen! förhoppningsvis. ^^ 


Tjohej vilket rörigt inlägg. Men äh, nu har jag vaknat till iallafall. ;) Det blir frukost @ Martina´s place nu hörde jag. Lucky me som slipper äta ensam. ;)



Ovido - Quiz & Flashcards