;)

Alla inlägg den 17 november 2007

Av Thess - 17 november 2007 22:15

Reg, regn, regn och Thess blir trött, trött, trött.

Jag fick för mig att det var söndag innan, men så var det tydligen inte.


Madde var här en sväng förrut och höll mig sällskap till High school musical 1 och 2. Tyckte faktiskt att 1an var bäst och vi satt och reta oss så fruktansvärt mycket på den blonda bimbon. Madde skrek på henne ett x antal gånger, illa!


Imon ska denna damen upp tidigt och dra till farmor. Födelsedagsfirande står på schemat. OCH SJÄLVKLART ÄR DET JAG SOM SKA FÅ PRESENTER, huh!


God fortsättning. ;P 

Av Thess - 17 november 2007 02:48

Nu har vi haft vår flick-kväll, det berstå bara en flick-natt och bakfylle-dag för oss nu. =)

Sitter här nu rätt anken och är berädd att hoppas i säng med lilla Becci, mihhiih. Min lilla sötis.

Vi har erkännt rätt mkt för varandra denna kvällen, hahaha.

(Challe, du får veta imon! mohahaha)


Becci vakna nyss när alla andra hade åkt hem.

"Åh, fi fan va jag e törstig!"

"men gumms, jag har både juice och vatten här... vad vill du ha?"

"har du glas till juicen?"

"nä men drick ur denna!"

*klunk klunk klunk*

"ska försöka vara vaken tills du kommer o lägger dig, hjärtat"

Va söt hon är! :D


Fick precis sms från de andra damerna, de var hemma nu så nu kan man sova lugnt. Ska göra det nu, hörs imon! Byebye... :)



Ovido - Quiz & Flashcards