;)

Alla inlägg den 5 november 2007

Av Thess - 5 november 2007 23:32

Har varit igång hela dagen och en himla massa olika känslor har det varit hit och dit!

Nu ska jag verkligen sova, riktigt gott dessutom! Hoppas jag iallafall...

Börjar få migrän nu känner jag. Men det är all den där stressen och oron som sätter sina spår.

Aja. sömn nu! Godnatt.

Av Thess - 5 november 2007 17:38

Fick höra på radion att det tydligen hade varit skottlossning nära mitt hem idag, öjöj grabbar, också missa ni mig?! suck... hoho.


Har städat klart nu också. Fassen vad duktig jag är! Nu är jag värd lite belöning. Ja, massage funkar bra. ^^


I'm so lucky lucky...

ba-baaaaj!

Av Thess - 5 november 2007 14:59

Har städat som en galning och är nästan helt klar, diktigt! ;)

Sitter och väntar på att kaffet ska bli klart nu sen får jag göra klart det sista.


Syrran ringde också för en stund sen, var inte alls sig lik.

Hon berätta att hennes kompis hade avlidit i cancer natten mellan fre-lördag. Usch, det är verkligen hemskt!

Förstår att hon är nere och kommer vara det ett tag. Man måste få sörja och det krävs mycket stöttning från sina nära och kära. :(

Jag kommer absolut ställa upp till tusen och det vet hon om.

Blev så tom på ord när jag fick höra det. Vad ska man säga egentligen?

Men hon vet... Jag försöker göra så gott jag kan.

Vännen har det bra nu.

Slipper den plågan han har fått stå ut med.

Jag minns sist jag träffa honom. Man skulle aldrig kunna tro att han var sjuk om man inte visste om det.

Han var så glad och hans glädje smittade av sig på alla andra i omgivningen. En riktigt stark och positiv människa var det.

R.I.P


Syster, du kan! v

Av Thess - 5 november 2007 12:09

Som vanligt sitter jag här med kaffet i högsta hugg, lyssnar på überbra musik. Just nu Dolly parton & Kenny rogers med We've got tonight, sjukt fin låt.

APU;n börjar idag och fortsätter 5 veckor fram. Skönt att inte behöva gå till skolan på ett tag. Tyvärr är vi rätt många som int elyckats få tag i någon plats än eftersom de flesta redan har praktikanter fram till skolan slutar. Både Ystad och Lunds skolor går ju ut på praktik samtidigt, tråkigt nog. Så vi andra får väl helt enkelt fortsätta vänta, men nu är det A's tur att fixa, för vi har gjort vårt!:)


Förövrigt kan jag säga att jag blir galen på att gå hemma bara sådär. och 5 veckor är på tok för mycket! Jag vill ut, ut, ut.


Kan meddela att dansen också börjar snart. Jag längtar! Ska bli så kul o få ihop allt nu. 

Teatern och musiken är ju rätt okej redan, tacka gud för det. Hähä. Har haft lite sura miner där nu p.g.a lite olika bagateller, men jag hoppas det fixar sig. Man får helt enkelt räkna med det när man är så många och en vill vara tuppen i hönsgården, men vi hönor går minsann inte med på det inte.  ;)



Och vet ni?! Snart är jag lika tuff som mina kompisar och kan gå på krogen... lagligt! Uhlala.

MÅÅÅÅNGA PAKETER TILL THESS! :D

16. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards