;)

Alla inlägg den 11 november 2007

Av Thess - 11 november 2007 21:51

Mja, dagen har väl varit sådär nästan lagom av allt. Lagom glad, lagom söndagsfeeling, ja ni vet vad jag menar.


Satte mig framför tvn och pusta ut efter dansen. Jag älskar parlamentet. Dessa människor kan få mig att skratta utan problem och då spelar det ingen roll vilket humör jag är på, det bara kommer.

Vidare ner i badkaret med ljus och grejer, kände mig nöjd och hur avkopplande är det inte?!


Däremellan alla nöjdheter så har där väl kommit ett och annat stänk med humörsänkande skit, men jag har gett fan i att halka med och det känns förjävla bra. Dock kan man känna sig lite ego, men vafan. Ibland får man väl vara det?

Fan va rå jag låter nu, men så farligt är det inte!


Nä, nu ska jag lyssna på taiwanesiska saxar. Godnatt!

Av Thess - 11 november 2007 19:22

Wehey, är hemma från dansen och har dessutom hunnit feta i mig nån slags kycklingröra, så jag är mätt och belåten.

Hur gick dansen då? Höhö, lika segt i början när man kommer dit med det löser upp sig hyffsat fort och tur är väl det. ;)

Nu är hela dansen genomförd iallafall så man ska bara klara avatt minnas hur man gör också. Det svåraste då, om ni frågar mig. ;P

Får träna sjukt mycket hemma eftersom vi inte har så lång tid på oss till uppvisningen!

Som ni ser på rubriken så är det 9 to 5 vi ska dansa och se helt crazy ut till, frääääsigt värre! ;)

Man kan inte låta bli att få små skrattattacker när man ser vissa moves. Gauuulet, ungdomar, gauuulet!

Bla. skaka-huvudet-och-höften-samtidigt-och-se-extremt-CRAZY-ut, eller ja... det gör vi nog utan att behöva likna galenskaper. ;D

Eller när vi ska ställa oss i nån slags bedbent-yoga-possition och snabbt som fan komma upp igen utan en min. ja, det blir nog kul och så hur vi lyckas. ;P


Äh. jag vet inte vad jag snackar om.

Får fortsätta på dansen nu, HEJA THESS!!



Workin' nine to five, what a way to make a living
Barely gettin' by it's all takin' and no givin'
They just use your mind and they never give you credit
It's enough to drive you crazy if you let it (
DÄR ska vi vara galnast!)
Nine to five, for service and devotion
You would think that I would deserve a fair promotion
Want to move ahead but the boss won't seem to let me
I swear sometimes that man is out to get me.

Av Thess - 11 november 2007 14:08

jävla fimpad...



Byebye. Tjillevippen. Hejdå och Adjö!

Av Thess - 11 november 2007 12:34

Suuunday idag då. Har dans sen vid 17.00, nice! Har faktiskt inte tränat här hemma så mycket, vilket är jävligt osmart, men vafan. ^^


Oh lord, vad sent jag somna igår. Klockan hade säkert hunnit slå både 03.00 och 03.30 Men sen var det minsann prinsess-sömn, och hade jag inte fått sms så hade jag nog nannat fortfarande!


Det blir kaffe och något ätbart nu, tjing!

Av Thess - 11 november 2007 02:14

Jag orkar inte sitta här och babbla nu mer. Det är dags för mig att hoppa i säng. Tyvärr har jag läst ut teori-boken tvåtusentrehundrasjutiotre gånger så jag borde kanske börja på något annat, och då kommer vi till den stora frågan - vad ska jag nu ta?

Mina bekymmer, ack ack ack. ;)


Jag är för sorglig. Godnatt.


s u c k . . .




Av Thess - 11 november 2007 00:28

Lever nog ungefär likadant som en småbarns-mamma ändå

Ikväll känns det så, som så många andra helger. ;P


Det hade inte behövt bli såhär dock denna kvällen, men ptja det blev vad det blev.

Satt här hemma, kolla film och åt onyttigt med syster b.la och var ute och gick med våra bebisar... eller hundarna var det ju, men det är nästan samma sak.

Man måste plocka skit från båda, lära både barnen och hundarna att sitta, lyda osv. Ja, ni fattar.


MEN LIKA GLAD ÄR JAG ÄNDÅ, MEN GLADAST ÄR NOG... röven, räven?! Just det, räven var det ja! ;)



Ovido - Quiz & Flashcards