;)

Alla inlägg den 19 november 2007

Av Thess - 19 november 2007 22:57

Det tog på krafterna, höhö.

Slumra direkt när jag fått food i magen här hemma och vakna för en liten stund sen.

Jag blir helt groggy när jag sover på dagen och nästan ännu tröttare. ^^

Hade lätt kunnat gå tillbaka till sängen och somnat direkt igen.


Dagen gick rätt fort idag.

Börja med att öppna, ner på lagert och dra upp en massa grejs, ställa in och sen var det kassan ett tag.

Där kom in en skitrolig norrman som jag sent kommer glömma, haha!

Efteråt tog jag och min granne frukost, sjöng till apologize och gjorde allt annat man inte skulla göra. ;)

Ner i kassan ett tag till. (jag kan säga att jag ser alla knapparna framför mig fortfarande. ^^

Iväg på lunch, fula oss lite till. Massa kaffe, kaffe, kaffe!

Sen var det... slut?

Kyckling, ris o currysås i käften när jag landat hemma och 5 min senare var jag i drömmarnas värld. ;) 


Tror det blir en dusch nu och sen lägger jag in en stöt på sängen igen. Mums.


Förrästen! Jag behöver inte jobba till 13 på lörd. Det blev 9-11 istället, perfekt! ^^


Godnatt.

- SömndockA -

Av Thess - 19 november 2007 16:40


Aha, aha. Sexig outfit? ;) Västen är borta, men äh - fräsigt vafan! HAHA.


Är hemma nu. Fick tillomed jobba över, första dagen! morr;)

mat. hej!


Av Thess - 19 november 2007 07:40

Uh, trots 2h sovmorgon så är jag ändå så grymt trött! Kunde inte somna förrän närmare två inatt. Riktigt jobbigt! Men jag låg kvar i sängen och läste, duktigt. ^^


Gick upp en halvtimme tidigare än jag behövde idag med, kaffet är laddat och snart är det dags för duschen.

Har börjat få ont i halsen också så får nog införskaffa mig halstabletter. Vilken tur att jag jobbar på ica, hurra! haha.


Have a nice day! ;P

Ovido - Quiz & Flashcards