;)

Alla inlägg den 14 november 2007

Av Thess - 14 november 2007 23:09

Jepp. Idag är det onsdag, vilket betyder att det är Nettan-dag idag.

äeh, det var mest ett skämt.

Men vi satt och disskutera innan att vi jämt ser bonde söker fru tillsammans. Så säger hon "Är vi alltid på onsdagar?!" Ja, Minette, det låter nästan så. ;)


Ja, iallafall...

Ica-vandringen var minst sagt pratig! Det blev påskmust-köp och liiiiite choklad och inte kunde vi motstå dessa godingar innan vi kom hem så här letades upp första bästa parkbänk och där satt vi och tjocka.

Titta, titta. ;)


Jag fick spasma och börja dansa runt lite för Minette. Hon skratta och jag var glad.


Väl hemma slog vi oss ner i soffan och kolla på bonde söker fru och var allmänt konstiga.


Jag vågade inte ställa mig på stolen och byta lampa så min man fick göra det!

Bra jobbat, nu blir det extra mysigt ikväll...


Till slut tänkte jag vara duktig och försöka övervinna min rädsla, höhö.

Upp på stoljäveln och skruva. POFF, så lös det. Minette blev rädd, stackars heenne!


Efteråt drog vi ut och lekte med snöbollar. Här hade jag precis fått en på mig utav M. Tack idi! ;)

schlyyyt! 

 -

Förrästen... Här är jackan jag köpte. rosa bandet syns också, mihihi.


Av Thess - 14 november 2007 17:40

Hon vet hur det går till. Madde då.

Fick dra sig till akuten sent igårkväll och där fick hon ett och annat påfyllt i sin lilla hjärna. ;)



THESS. säger:

hör av dig om du har lust att låtsas-smitta mig med urinvägsinfektion!

Hon Han säger:

Haha jaa lätt

THESS. säger:

Puss på stjärten

Hon Han säger:

vi kan ha sex ju man kan ju få det bara av att ha sex nu för tiden

Hon Han säger:

Puss på rumpan

THESS. säger:

ja, det var ett tag sen jag låg med nån så det låter bra! Hör av dig med tid & plats så dyker jag upp. tjing!;)

Hon Han säger:

ja lungt

-


men lilla hjärtat då. ;)

Av Thess - 14 november 2007 15:27

Nu var det några dagar sen jag shoppade något nytt, men idag fick det bli en jacka.

Svart sådan med hög krage och bälte i midjan, inget extremt speciellt, men snofsigt värre. ;) 698 riksdaler, helt perfekt!

2 par varma gräddvita knästrumpor, det ena paret har något sicksack-möster och de andra är ribbade. 79 spänn!

Och sist men inte minst, ett par mörkgråa, ribbade, varma leggings. 98:-


Fortfarande fattas jag halsduk, vantar och nån söt mössa. Men det kommer, deeeet kommer!

Ska bara dra ut tummarna ur röva först. ;) haha!

Av Thess - 14 november 2007 15:05

Ya se que las palabras se las lleva el viento

Que por las veces que he mentido es muy difícil que creas en mí

Quién no se ha equivocado y por error ha herido un corazón

Pues que tiren la primera piedra esta noche me arrodillo por tu amor


Perdón, fallé y no fue esa mi intención

Por unas noches de aventura hay un dilema entre tú y yo

Fui Infiel lentamente me consumo en el dolor

Que me parta un rayo si te miento arrepentido en mi interior  


No soy aquella niña a la que ayer robaste un beso

El arco iris que alumbraba mis mañanas ha perdido su color

Cuando se pierde la confianza de quien amas ya no hay nada no hay razón

Por continuar esa novela si el guión se trata de traición  


Perdón, de qué?

No me vas a convencer por tantas noches de amargura, la soledad en mi habitación

Me fuiste infiel, no te hagas el loco la victima soy yo

Que me parta un rayo si te perdono adolorida en mi interior   


Nooooo No te alejes de mí

No, No, No,

No Mi corazoncito no palpita sin ti

Demasiados sin sabores, voy en busca de amores lejos de ti  

Noooo

Necesito un nuevo amor y compasión

Que me cure la herida y el dolor   

Renuncio a tu abandono y en este mundo quedo solo sin tu amor

Ay ay ay ay ay ay   

Apunta pero no dispares

No, No, No me desampares, lloro porque soy el culpable

La misma canción y el verso siempre me dices eso pero ya el daño esta hecho.    


Alo?

Mi amor...por favor perdóname te lo suplico

Siempre me dices lo mismo, no puedo me duele

Te amo chiquita mia por favor no me dejes Me rompes el corazón todo el tiempo es igual

Te amo, Te amo por favor... no te vayas Yo también te amo pero...pero no   


Nooooo No te alejes de mí No, No, No No

Mi corazoncito no palpita sin ti Son demasiados sin sabores, voy en busca de amores lejos de ti

Ay aléjate de mí, noooooo,

Necesito un nuevo amor y compasión, no no no no


Que me cure la herida y el dolor

Renuncio a tu abandono y en este mundo quedo solo sin tu amor

Ay ay ay ay ay ay

Apunta pero no dispares No, No, No, No me desampares, lloro porque soy el culpable

La misma canción y el verso siempre me dices eso pero ya el daño esta hecho.

Apunta pero no dispares No, No, No, No me desampares, lloro porque soy el culpable

La misma canción y el verso siempre me dices eso pero ya el daño esta hecho.


~

Goda minnen Becci.

Och du...? Jag saknar Dig! ;)

Av Thess - 14 november 2007 14:44


Today I didn't think of you.
Today was alright.
I had a lot of things to do.
I was moving on with my life.


*
sååååååååååååååååååååå bortblåst!


- Haaaa-ha! -

Av Thess - 14 november 2007 12:30

Det slog mig nu att jag inte ska tillbaka till skolan förrän nästa år.

Wehey, jag har redan jul-lov. I n s e!

Kan ni tänka er hur bra jag mår nu? ;)


Okej, jag ska jobba 4 veckor, men hällre det än skolan. Dessutom slipper man gå upp 05.45 varje morgon, nu blir det 2h sovmorgon varje dag. Heja ICA!


18/11, presenter 

21/11, birthday & presenter

17/12, julfest

18/12, musikaluppvisning

19/12 v, CHALLE & ANDREW ARRIVE(kan man skriva så?) TO SWEDEN!! v v

21/12, Hemlis, än sålänge. ;) (ska ta ett snack med dig, skallefan! ^^)

24/12, jul, jul, stråååålande jul!

31/12 nyår. mihihi.

    Jag lever, jag svävar, jag mår rosa-molnigt bra!


Den tiden de små londoninsvepta människorna befinner sig i vårt vackra Sverige ska jag bara må så otroligt bra! Massa shopping, mysiga promenader, snack (lite synd att jag knappt kan säga hej på engelska) och skratt. Ja, allt man kan tänka sig! :D

Ska andas in så mkt Challe jag kan, så bli inte oroliga om jag dissar allt annat ett tag. ;)


VI SES PÅ FLYPLATSEN SÖTISLÖKISAR!! v

Av Thess - 14 november 2007 01:56

Nu ska jag bannemej ta min bok och krypa ner i sängen. Får passa på att sova ut nu denna lediga vecka för sen ska man minsann sitta vid ICA'S kassa och le åt kunderna. Krävande, mycket krävande. ;)


Godnatt!


- TlöttiS -

Ovido - Quiz & Flashcards