;)

Alla inlägg den 24 november 2007

Av Thess - 24 november 2007 14:23

Challe, Challe, Challe.

Man kan inte se eller lyssna på Carola utan att se alla minnen framför sig. Haha!

Saknar dig så otoligt mycket, men snart är du här. Åh, hjärtat mitt! :D


Minns du hur tuffa vi var när vi nästan precis lärt känna varandra. Där vi satt bakom skolans gympasal och rökte i smyg? Din mammas hemrullade cigg tror jag dessutom det var?! ;)

Hur extremt fräsiga vi var när vi kom där på skateboard, med hängbrallor och hela kittet?

När jag hade glömt nyckel och vi fick sitta på min trapp i en evighet och vänta? Och din fest för flera år sedan nere i källaren, suck, vad var det för kläder?!

Men gud vad coola vi tyckte att vi var! ;)

Och var det inte du som la märke till när det börja brinna i papperskorgen på rummet? Oh lord...

Värst var ändå när vi trodde att du skulle sluta på vår skola, skolavslutningen var minst sagt hemsk! vi lipa, lipa, lipa och... lipa. Men nejdå, du var envis och stanna kvar! mihihi, lycka.

Du kom alltid hem till mig på morgonen och skulle agera väckarklocka. Resulterade att vi kom försent rätt många gånger.

Den där sablans isfläcken vi alltid gick på när vi var på väg till skolan gjorde oss ömma i röva om och om igen! Det är hårt att vara envis. ;)


Ja, säg något vi inte gjorde den tiden. Riktigt galet var det! 

Nu är vi bara liiiiiiite busiga, liksom då och då... mihih.


AAW. POM HEM NU!

Lawio. v v v

Av Thess - 24 november 2007 07:47

Nu har jag gjort det igen!

Kokat kaffe utan bönor och när man kommer till kaffekokaren så ser man bara en himla massa vatten. Mhm, så pigg är jag på morgonen!

Kuuuuuul.


Snart bär det av mot jobb, hoppas timmarna går fort! Sen ska jag hem och gosa ner mig i sängen igen.

Ikväll ska jag till Trelleborg och vara social.


Mjau, det var väl allt!

Hoppas NI SOVER GOTT, inte. Morr. :)

Av Thess - 24 november 2007 01:18

Nu ska denna tösabit gå till sängen och mysa in sig, förhoppningsvis sova riktigt gott också!

Mina ögon är rätt små nu så det ska väl inte bli något större problem.


Madde babbla något om att dra med mig till Malmö imorgon efter jobb. Jadu, vi får väl se hur snäll jag klarar av att vara, snäckan!


Nu ska jag iallafall vara snäll och värma sängen.

Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards