;)

Alla inlägg den 28 november 2007

Av Thess - 28 november 2007 23:24

Sitter och plågar min tandborste nu. Vilket liv den lever!

Om några få minuter ligger jag i bädden och är nästan helt säker på att sömnen knackar på direkt när jag har lagt röva där...


Jobbet gick brau idag, trots magont, nästäppa, golfbollar i hals och illamående!

In med en halstablett och låtsas att du inte känner nått. hrm.

Gubbjäveln var där idag också. (ursäkta språket) ARRH!

Dem andra tycker tydligen att det är rätt kul att se hur fort jag springer iväg när rullatorn kommer in.

Brr! Mitt hår reser sig nu känner jag...


Hoppas att jag mår bättre imon. Inte en omgång näs-strejk till, och inga spyor samt magsmärtor denna natt, tack!


Godernatter.

Av Thess - 28 november 2007 08:56

En låt som kommer på musikalen!

Av Thess - 28 november 2007 07:52

Är det onsdag idag? Det är vad jag tror iallafall.

Hoppas dagen går fort, det blir ju mycket att göra idag så det lär väl gå undan.


Har inte kollat i spegeln än denna morgon.

Nu har jag. ^^

Håret är nästan bra ju!

Vad larvig jag är...


Min nya mus är jättesöt! Skitliten och kan dessutom ha den till min laptop också. ihi. Och att den är vinröd/silvrig är bara ett plus! Perfekt eftersom bordet är vinrött och datorerna silvriga. Inte illa pinkat!


Nu ska jag röra på fläschket. Bibi!

Av Thess - 28 november 2007 00:35

Jaha, ja. Det var färgning och förlänging av hår idag. Kan ju säga att det var väl inte riktigt just den färgen jag tänkt mig, men än sålänge är jag hyffsat nöjd. Skiter jag i att kolla mig i spegeln 392000 gånger imorgon så kanske jag är nöjd även då. Vem vet? ;)

Som sagt, jä-ligt mörkt, inte riktigt "den" färgen och 900:- fattigare, men äh. Det duger, just nu.


Work imon igen. Shit pommes! Trodde att det var måndag idag, men det visade sig att jag hade fel. Bättre att man är lite efter, då blir man inte lika besviken som man hade blivit om man var för snabb!


Vågar man redan fråga om något är planerat inför helgen?

Själv ska Thess på tAKIDA-konsert på fredag. DE NI! ;) Jobba 2h på lördag och sen blir det passa lillsyrran resten av ledigheten.


21 dagar kvar, Challe!! v

Ovido - Quiz & Flashcards