;)

Alla inlägg den 22 november 2007

Av Thess - 22 november 2007 21:11

Jag har inte riktigt lärt mig hur-man-lägger-sig-på-soffan-utan-att-somna än, och med tv:n i bakgrunden blir det ännu svårare att klara det.

Nu är jag uppe igen, med en härlig frilla och ögon som liknar ingenting.



Av Thess - 22 november 2007 08:03

Godmorgon, fast det känns som godnatt.


Denna morgonen var absolut drygast. Jag hade i tanken att jag bara skulle slå ifrån allt oljud och somna om. Tur att jag fatta galoppen och drog mig upp snabbt som attan!

Jobbelijobb även idag. Min tanke var först "hurra, fredag imorgon sen är det helg!"

Jo, helg lär det väl vara men jag ska upp lika tidigt på lördag, FÖR ATT VARA DÄR 2H. Lönt.

Hujedamej.


Nu ska jag försöka dra mig ur täcket. Fryser bara av tanken!

Godnatt! Eller godmorgon var det visst. Suck... :S

Ovido - Quiz & Flashcards