;)

Alla inlägg den 9 november 2007

Av Thess - 9 november 2007 23:40

Jag vill bara att denna dagen ska ta slut, kunna vakna upp imorgon och må som en prinsessa!


Ångest, besviken, oro, förvirrad, arg, ledsen, rädd, osäker...

Det är ungefär de känslorna jag bär på idag. Nice, huh?

Egentligen vet jag inte riktigt varför jag känner som jag gör.

Kanske en liten aning över vissa känslor, men fan.

Det är ingenting jag kan rå för och jag borde ju vara nöjd över att jag försökte iallafall.


I'm scared...


Låt mig skrika lite.

Att avreagera sig må vara det skönaste som finns när man känner såhär, right?


Jag önskar att jag var starkare och våga berätta för folk vad jag vill, tycker, tänker och känner.

Visst har jag blivit bättre på det, men absolut inte tillräckligt!

Jag går fortfarande runt med en klump i magen och tror att den ska försvinna ju längre tiden går. Saken är den att det växer ju bara mer och mer, ju mer man håller inne, desto värre blir det såklart!


Jag är också rädd för vad som kan gå fel.

Om jag gör så, vad händer då? Om jag säger så, blir han/hon arg då? osv...


Blablabla, tråkig jag blev nu då. Sorry. :)

Här kommer lite blandade bilder, ett tag sen sist...


Gårdagens outfit. Riktigt längesen jag la in någon, men orken har väl inte funnits där riktigt. ;P


Marin cardigan - H&M, pris minns jag inte riktigt men gissar på mellan 98 - 198:-

En svart, jätte-oversize klänning/tunika(?) - LA REDOUTE, 299:- tror jag

Svarta leggings - H&M, 99:-


Ja, jag tycker om h&m. ^^






HEY VAD GLAD JAG SER UT ATT VARA!! ;)


också avslutar vi med ett bevis på att jag faktiskt pluggar. ;D


Av Thess - 9 november 2007 19:25

Holy makarony, här har vi en dam som har sovit cirkus 15 timmar inatt. Ja, helt frisk är jag nog inte. Ännu ovanligare är det att jag lyckades somna tidigt igår också!


Fredag idag. En tråkig sådan. Mitt humör är inte alls på topp och rastlösheten är igång på riktigt. Helst av allt skulle jag bara vilja lägga mig ner och inte finnas på ett tag och vakna upp när allting kändes bra igen. Men nä, sån tur har vi inte.


Får väl kolla på idol ikväll. Det var inte igår! Äh, vad gör man inte för att få tiden att gå, somna lär jag väl inte göra på ett antal timmar iheller, suck...


Ovido - Quiz & Flashcards