;)

Alla inlägg den 2 november 2007

Av Thess - 2 november 2007 18:19

Den riktiga helgen börjar nu. Du vet den när alla folk är stålliga och på bushumör!

Själv har man ju varit ledig hela veckan så för mig har det varit helg ett tag, men bara på låtsas då såklart. Men det blir liksom inte samma sak ändå eftersom de flesta man umgås med har jobb så de är väl hemma från arbetet och nästan klara för sängen när jag precis har stigit upp ur min bädd.

Men nu jävlar har ni inget att skylla på era små rumpnissar!


Vad har jag gjort idag då?

Steg upp über tidigt imorse, runt halv 12 skulle jag tro. Martina terra mig lite @ msn och sen bar det av till farmor. Hennes bullar är smarriga och kaffet satt bra! (man känner sig nästan några år äldre nu utan saften må jag säga. ^^)

Hon satt och gav mig och Martina en himla massa skrattattacker. Härmar den där Fredrik i "Bonde söker fru" så jeffla perfekt! "aaaaaauuuuu" också filar hon sig sexigt på låren. MUHA sexygurly!

Sen satt jag och gjorde barnpussel, tog mig nog närmare en timme att sätta ihop. Men hellu, det var sjukt svårt med tanke på att det skulle vara till barn. De andra höll med men skulle ändå mobbas lite för att inte sjunka allt för mycket på tuffing-top10-listan. Thess är ju en beeeeeeebis, helt klart!!

Efter många om och men så åkte me home.


Här hemma har jag hunnit städa, käka, sörpla i mig hela 2 muggar kaffe.

Snart ska jag rusa in i duschen med, visst fan är man en duktig tös! ;)


Innan när vi käka så satt vi och prata om lite allt möjligt.

Jag ställde en fråga till mamma, dock minns jag inte vad det var riktigt men ändå.

Helt plötsligt gapar hon ut "OH. DU HAR BRUNA ÖGON JU!!" och ballglor som om hon aldrig har sett mig tidigare.

"nämen?!" säger jag lite sarkastiskt och lillfnuttan börja asgarva och undra vilken planet mamma precis kommit från.


Gulligt att du har något hum om hur dina barn ser ut, mamma. ;)


Än. Säkert inget ni tyckte var speciellt kul, men jag hade rätt roligt åt det och kan fortfarande inte släppa det.

HAAAAAAARREGUD.


Eh. Det var duschen nu va? Just det. Bye fuckers! :)

Av Thess - 2 november 2007 11:47

Nu har jag satt i mig hela 2 mackor och är mätt o belåten. :D

väntar på att Martina och hennes snabel ska komma och hämta upp mig sen drar vi till farmor. Hoppas hon har bakat något gott. Hennes bullar är muuuumsfillibabba och det är faktiskt fredag idag, jag är värd varenda en! ^^


Nä nu lät det nästan som en avdankad saab kom. ;)

have a nice day!

Av Thess - 2 november 2007 10:54

GOOOODMORGON MINA SMÅ SOLSTRÅLAR! :D


Sovit bra inatt? mihih. Det har minsann denna damen gjort. ;)

Ska dra igång lite dammsugning och sånt nu sen bär det av hem till Martina, traaajvligt värre!

Måste iväg och handla också. Hon har gjort mig lite nervig nu. Tantfan. ;P

För första gången på riktigt länge så känner jag mig hungrig. Denna gången är det så extremt att jag tillomed mår illa, suck.


Ska kila nu. Fram med dammsugarn och grejer, tjingtjong! ;D


Och nej, Martina. Jag ska inte gifta mig... än iallafall.

Ovido - Quiz & Flashcards