;)

Alla inlägg den 3 november 2007

Av Thess - 3 november 2007 16:25

Sm i flest shotar idag med min galna farmor. Vem vinner? Håll tummarna för mig! Hon borde ju nästan vara bättre än mig på de där. Jag menar, hon har ändå varit med några år längre än mig.

Sist man såg henne med en shot i näven var nog 60års festen, men efter 14 år är det minsann dags igen. Nu ligger du illa till, grandma'!

Vi får väl se.


Jag lär återkomma med resultat, och glöm inte heja-ramsan!

Go Thess...  ;)

Av Thess - 3 november 2007 15:02

Haha, varför känner jag igen detta. Så himla mycket mamma och pappa upp i dagen får ett antal år sedan. Ja, jag saknar OCH njuter! ;P


"vart ska han?!"

"jag vene."

"mamma, är du ungkarl nu?"

"aa... kanske det."

"om du skaffar en ny pappa. Skaffa en rik då..."


-   


"Jag vill inte ha det, jag vill ha chocklad.. jag vill ha chocklaaaad!"
"Chocklad! :D"

"jag vill inte haaa korv!"


HAHAHAHA. :D

Av Thess - 3 november 2007 14:26

RebeccaღNilsson :} - säger:

sup oh svälj trevlig helg

THESS. säger:

sug o svälj, på´t igen nästa helg!

RebeccaღNilsson :} - säger:

hahaha

THESS. säger:

HAJDOOO

RebeccaღNilsson :} - säger:

hejdå

THESS. säger:

smeklek says; HAJDOOO GULLKNULL!

RebeccaღNilsson :} - säger:

Gullknull säger HEEJDÅ

RebeccaღNilsson :} - säger:

smeklek*

THESS. säger:

THESS. säger:

hajdooo


_ __ _ __ _ __ _ __ _ __ _ __ _ __ _

En del av vårt farväl. Nästan lika svårt som det var att släppa nappen julen för 16 år sen. ;)


.


Förövrigt sitter jag här nu och sörjer min lilla dumping och lyssnar på julmusik. ojar mig över att jag vill ha snö. STOCKHOLM HAR! MAAAMMA, LYSSNA DÅ! STOOOOCKHOLM HAR JUU... Thess vill också!!

"Jävla lipsill"

Tack du... ;)

Av Thess - 3 november 2007 13:11

Tudeluu!

Frukosten är i magen nu och Thess är nöjd. Lite mer sömn skulle inte skada, så snart landar jag i sängen igen, kanske soffan om något vettigt visas på tv.

Hur gick idol igår förrästen? Jag är inte så insatt i det längre, men lite uppdateringar kan väl aldrig skada.


Ikväll ska hela bunten invadera farmor. Hon fylla ju år igår så idag blir det någon slags överraskningsfest för henne. Hennes klackar i taket denna natt! Go grandma'! Hur många drinkar klarar du av?! huh.


Sov gott.

Ovido - Quiz & Flashcards