;)

Alla inlägg den 4 november 2007

Av Thess - 4 november 2007 23:30

Nu ska jag dra täcket över huvudet och hoppas på att veckan som kommer bjuder på en massa spännande grejs. ;P

Jag är inne i någon slags period nu då jag inte klarar av att bara sitta och se allting rusa förbi.

Jag vill göra en massa hela tiden, testa allt osv.

Fään, ska vi ta vårt pick o pack och dra till afrika? aaej, men nästan.


Satt och diskutera de 2 kommande resorna igår. Jag vill åka nu, nu, nuu!!Bara släppa allt och leva precis hur jä*la mycket som helst. ;D


Nya äventyr är precis vad Thess behöver! ;)


Godnatt...

Av Thess - 4 november 2007 19:19


Hav eller Sjö
Tv eller Dator (helst samtidigt också.^^)
Höst eller Vår
Jul eller Påsk
Svart eller Vit
Ipod eller Mp3
VH1 eller MTV
Rosa eller Lila
Hund eller Katt
Guld eller Silver
Bad eller Dusch
Sko eller Sandal
Afrika eller Asien
Löshår eller Äkta
Mobil eller Telefon
Klänning eller Kjol
Blond eller Brunett
Lägenhet eller Hus
Vanilj eller Choklad
Ring eller Halsband
Jordgubb eller Hallon
Nyår eller Midsommar
Långt hår eller Kort hår
Nagellack eller Läppstift
Bil eller Buss
Sanning eller Konsekvens
Blåa ögon eller Bruna ögon
Jeans eller Leggings
Snowboard eller Skidor
Harry Potter eller Lord of the Rings (uuusch! ;P)
Berg-och-dalbana eller Vattenbana
Plugga eller Arbeta (vette sablan...)
Christina Aguilera eller Britney Spears
Stjärnor eller Månen
Vinter eller Sommar

Av Thess - 4 november 2007 19:03

Jag är hemma nu igen!

Var först på donken och käka lite lunch, sen drog vi vidare mot hästarna. Det blev ingen flytt för dem idag så vi får ta det nästa helg!

Sitter och käkar glass nu. Jag älskar glass! Synd att det är så kallt bara... höhö.

Det blir nog ett bad snart. Precis vadjag behöver. Man kopplar av på ett helt annat sätt.


Ja, nä. En helt vanlig söndag alltså. Söndagsfeelings finns, ni vet väl hur det är. Små-ångest men mysigt!

Ska kila nu.


Nått kul på tv ikväll förrästen?


Av Thess - 4 november 2007 13:20

Denna gången är det inte p.g.a för mycket skratt, utan tårtan igår var full av grädde. Grädde som Thess inte tål, ni vet laktos och sånt shit. Jag smaska ändå en rätt bra bit och efter ett tag säger farmor "men Thess, jag har ju en annan tårta till dig som du tål", johopp du... to late kanske? jag tog iaf upp en bit av den istället men ptja, det var lite sent märkte jag. Aja, jag ska nog överleva.


Nu tänkte jag sätta på lite morgonkaffe. jao, jag har nyss vaknat, så godmorgon! ;D

Av Thess - 4 november 2007 03:09

Nu har mamma varit och hämtat mig och min säng står och väntar på mig så fint. :)

Det blev en hel del shotar för både mig och farmor men ska jagvara ärlig så måste jag nstan säga att vi nästan gjorde det oavgjort. ;)

hon kunde iallafall stå på sina ben och jag gör det också! Visst är man lite halv-snurrig men som sagt, benen är med mig.

Nu ska jag mysaner mig i sängen och sova riktigt gott. Hoppas jag får sova hyffsat länge imon!

Ska även rida hästarna till nytt bete då med. Åh, vadjag saknar mina små ögonstenar! jag längtar verkligen tills jag får lukta på dem, känna deras päls och bara njuta av en härlig ridtur. Det finns absolut inget bättre. :)


Men för att jag ska kunna hålla mig uppe på 3 underbara ryggar så måste jag nog få en härlig sömn nu. Godnatt!


Ovido - Quiz & Flashcards