;)

Alla inlägg den 2 oktober 2007

Av Thess - 2 oktober 2007 23:33


döskalle-tröja - H&M

skärp - ?

Jeans - &denim

Av Thess - 2 oktober 2007 23:17

... va trevligt att just du kom på besök! ha.

de blir sängen nu, nybäddad och allt, mihi, mysigt värre.

känns bra att bara halva skolveckan är kvar nu, tyvärr (får man säga sådär?) ska jag vara barnvakt till lillsiz' i helgen, eller lör-sön, så inte blir de något party här inte! möjligtvid på fredag då men det har jag rätt svårt för att tro på. man är ju måttligt sliten när veckan är slut så jag fortsätter nog att leva som en pensionär ett tag till ;-).

har lovat henne att vi ska se nån bra film på lördag, men vad vill en 10-åring se som även en 18 åring kan kolla på utan att gäspa järnet? välkommen med förslag! =)


näe, vet du vad... nu klarar jag inte hålla ögonen uppe längre.

sov gott och glöm inte bort att ta vara på dina nära och kära.

du vet aldrig när sista dagen är inne.

Kram!

Av Thess - 2 oktober 2007 20:53

 just nu beskrivs mina känslor bäst med låt-texter...




jag skulle kunna leva utan den där blicken som får mig ur balans.
jag skulle sakna den där stunden som vi har när vi till slut har blivit sams.
jag kanske skulle söka upp kontakter som jag tappat, som jag varit med förut nånstans.
jag antar det finns nån du skulle ringa om jag inte fanns... ?

Av Thess - 2 oktober 2007 19:33

har precis städat klart, käkat och allt de där. mihi, så duktig jag känner mig! :D är dock jävligt sleten i både nacke och rygg, så lite massage kanske? jo tack! nu eller? jo du!

man skulle kanske gå och ta sig ett bad, smörja in sig med en massa myspys och på med myskläder? jo, så får det bli.


något skoj på tv ikväll föresten?

Av Thess - 2 oktober 2007 13:05

ska iväg och käka lunch nu. pizza, haha. vilka fantasier man kan ha, verkligen ;D

min skalle värker. blö.

hejdå.

Av Thess - 2 oktober 2007 11:26

som ni alla säkert redan vet så har rosa bandet-kampanjen startat nu. Just när det gäller cancer så är jag riktigt med på rälsen. allt för många drabbas av det, många klarar sig men där finns även dem som inte gör det.

jag minns en tjej som gick på min förra skola, hon hade inte ens hunnit fylla 12 när hennes mamma gick bort i bröstcancer, vi hade stora samlingar, mycket prat om allt vad sjukdomen innebar och jag tycker faktiskt att det är viktigt att man redan i låg ålder får information om det. Min farmor fick bröstcancer för några år sedan, men hon var en utav dem som faktiskt klarade sig ifrån sjukdomen. det gick att operera bort. (visst, inget säger att hon inte kan få det igen, men detta var ett exempel på att vissa klarar sig - andra inte, detta var ju bröstcancer båda två hade. ja, ni förstår...)


detta  tyckte jag var fint gjort (ett antal år sedan, men ändå...) ;

Från och med den 10 oktober har Lindex butik på Drottninggatan i Stockholm varit klädd helt i rosa. Lindex har samarbetat med designeren/scenografen Bernadette Schillings för att göra detta projekt.


Lindex kommer att sälja Rosa bandet i alla butiker till förmån för bröstcancerforskning.

Lindex kommer också att skänka en krona per såld bh.


De kommer även sälja en Rosa Bandet-t-shirt samt den nya boken "Sköna Bröst" i varje butik där bidragen går direkt till Cancerfonden.


Utöver detta har de specialdesignade skyltfönster i Lindex butiker på Sergelgatan i Stockholm, Kungsgatan i Göteborg samt på Södra Förstadsgatan i Malmö.



Onsdag 12 oktober 2005

källa: http://www.dagensmedia.se/mallar/dagensmedia_mall.asp?version=57763

Av Thess - 2 oktober 2007 06:47

så jävla trött jag blir. moget... eller så var det kanske inte.



kan man hosta ut lungor o allt sånt trams som ligger inne i kroppen? isåfall är jag nog på god väg, höhö ^^

hums. jag ska nog försöka sova igen... sätta på en film eller något sålänge =)


fuck off and die.

Ovido - Quiz & Flashcards