;)

Alla inlägg den 25 oktober 2007

Av Thess - 25 oktober 2007 22:53

MÅSTE BARA BERÄTTA EN JÄVLIGT TUFF SAK!! mohahaha.


Idag berätta min lärare att hon hade haft Thåström's ex som elev för ett antal år sedan, hur fruktansvärt tufft är inte det?! MIN LÄRARE, HALLÅÅÅÅ...

Resten av lektionen gick åt Thåström's liv kan jag tala om. Mihihi ^^


NU blir det godnatt! :P

Av Thess - 25 oktober 2007 22:44

Ja, trött är man ju. Det ska jag absolut inte sticka under stolen med!

Men vet ni vad?! Jag är glad också. Glad på ett lagom vis (hur det nu funkar?), samtidigt obeskrivligt.

Varför vet jag inte. Antar att det är inför shoppingen som äger rum imorgon. ;)

Det kliar i fingrarna må jag säga. ^^


Har inte gjort så värst mycket sedan jag kom hem ikväll. Försökte sätta mig ner med läxan jag hade i samhälle men gav upp efter 2 frågor, haha!

Blir så tokig när jag inte kan hitta svaren direkt eller formulera det på ett bra sätt.

T Å L A M O D, hihi. (... vad är det?)


Nu hade jag tänkt gå och tvätta av skallen lite, dra på nattcremen och krypa ner i bingen.

Jag ska vara superduper pigg imorgon, yey!

Godnatt.

Av Thess - 25 oktober 2007 18:58

Provet gick som smör, tror faktiskt jag klarade alla frågor utom 2 och hur underbart är inte det?! hehu.

Fick bara sån sjuk hjärnsläpp när jag kom till de frågorna, men jag klarar mig bra ändå. Det känns bra just nu iallafall. ;)


Har precis kommit hem från musikal-träningen. Det blev en hel del skratt idag med, men p.g.a min trötthet så spela man inte fullt ut, tyvärr. Börjar faktiskt bli lite skakis nu. Är rädd att man inte ska hinna fixa allt och sätta det perfekt, men man blir ju oftast så. Det kommer gå bra till slut...


Imon bär det av mot nya äventyr med Anna, haha! Nej, så nya är väl inte Nova Lund-äventyren, men äsch! Ni fattar. Höhö.

Endast en lektion (samhälle, och förhoppningsvis får jag tillbaka provet då med. :D) sen drar vi. ^^


hums... har inte så mycket mer att tillägga.

Jo föressten. Vi ska inte redovisa imon, det är inte vår tur förren veckan efter lovet. Nice, huh? ;)


Nu ska jag plugga! HAJDOOOO.

Av Thess - 25 oktober 2007 06:58

Torsdag idag, börjar halv tio med danska.

Egentligen vill jag hoppa över den för att kunna fixa lite med redovisningen med resten av gruppen istället, så får se vad jag gör. Tror faktiskt att det blir så.

Men vafan, då hade jag kunnat lega kvar i sängen till minst halv tio iallafall. Blöö.


Slutar egentligen 14.55 idag, alltså efter jag har haft provet. Men tror vi får gå när vi är färdiga så förhoppningsvis kan jag ta en tidigare buss hem.;)

Imorgon är det en superduper kort dag, ihi. Går endast 8 - 11.00, nice som fääässen och efter det är de lov! :D


Ska försöka hinna med att dra till praktikplatsen med. Hoppas det funkar bara. Det är ju dags veckan efter lovet så det blir ingen direkt skola på ca 6 veckor. Himla skönt tycker jag! När vi är tillbaka så går vi bara knappt 2 dagar sen är det ju jullov också. IIIK, de varar mycket längre dessutom. :D


Näe, nu ska jag fixa lite frukost och vänta på att bussen ska gå, hähä. ;P

Tjillevippen!

Av Thess - 25 oktober 2007 00:28

Den orsakar en jävla massa problem. min kalender. Buhu, Beckham...

Kom på för en stund sedan att jag har ju ett fett prov imorgon, hade matteprov idag (som jag missa p.g.a försovningen såklart!), redovisning i svenska på fredag, så jag har fixat ihopa det arbetet nu i sista sekund. Hoppas det blev hyffsat bra iallafall... Får kolla igenom det en sväng till imorgon med resten av gruppen.

Skulle egentligen åkt till min kommande APU-plats med idag men det hann jag inte, hur det nu gick till?!

Får dra dit imorgon. SENAST!!


Nu blir det plugga till provet ett tag i sängen.

Kommer säkerligen somna innan jag ens hunnit slå upp boken.

Fan, jag borde läsa körkortsteorin med men det får jag helt enkelt vänta med till helgen.

Ja, helgen. SÅ skojig helg ska jag ha! Vad ska ni göra? Säkert party och grejer, buhuuu...

Ni får gärna lov att störa mig i mitt pluggande! (men säg det inte så jag kommer på mig själv)


Mjo, lite att stå i de sista dagarna som sagt. Men fy fan. FYYYY FAN. (ursäkta svordomarna, moha) NÄSTA VECKA ÄR DET LOV, HELA LÅNGA VECKAN. WEHEYYY, jag ska njuta. och sova länge.


ha. kommer säkert vakna mellan 10-12 bara för det. Så blir det alltid när man väl är ledig. Då kan man bara inte sova längre. Jag nyser på det!


Nu ska jag nysa i boken istället. Ha en trevlig natt, gooooooodbye!

Ovido - Quiz & Flashcards