;)

Alla inlägg den 18 oktober 2007

Av Thess - 18 oktober 2007 22:13

Sådär ja... Då var det slut på allt fettigt blaha. JAG HAR JOINAT CHALLE. NU FINNS DET INGEN UTVÄG.

Spriten räknades inte, så helt barskrapt är man ju inte. Ut med pizzan och in med ärtor!!

OCH VÅGA INTE FRÅGA MIG OM VI SKA UT OCH KÄKA KEBAB MED EXTRA VITLÖKSÅS!!


Jaojao. Har iallafall varit ute och gått en runda nu ikväll, kom hem för ett tag sen. Jösses vad kallt det har blivit nu, fryser nästan ihjäl. Och inte hade jag halsduk på mig iheller, attans!

Ska leta lite god smal-mat nu, höhö. FREDAG IMORGON!! :D yääääs. Bajbaj.


Förresten Challe, jag hinner nog inte med alla 20 inläggen idag :/, buhu.

Av Thess - 18 oktober 2007 19:22

Måste hoppa in i duschen nu. Här kommer snart 2 kvinnor på besök, oh nooo. Haha naaajdå, jag ska vara snäll. ;)

Får blogga mer senare... Då luktar jag förhoppningsvis godare också, muhaha. :D

Av Thess - 18 oktober 2007 19:18


vilken hade du valt? :D Jag tar båda ;)

Av Thess - 18 oktober 2007 19:13

THESS VILL HAAA!! 

Av Thess - 18 oktober 2007 18:47

Just ja, 20 inlägg var det va? Äh, en baggis ju. Bara 18 kvar då! ;) 

HAHAHA. läste nyss Challes kommentar från förra inlägget. "vet du vad jag hade som säkerhetskod en gång... jude. omg"

Ohja, inte bara jag som får lite knepiga säkerhetskoder. Alltifrån sexuella till ehm... vad kallar man det? människoraser? HAHA! Skärpning, bloggagratis!! :D


Aja. Har nyss fetat i mig en pizza, prinsessa fick det bli! God? NÄÄ, INTE FÖR FEM ÖRE! Smaka mest salt tycker jag, lite lagom bränd med, fyyy satan i gatan.

Inte får man bättre självförtroende iheller när man läser om hur Challe ska banta hit o dit, så kränger jag äcklig, fettig pizza. Hmm... Borde nog joina henne?!

Fan asså. Hon är ändå snygg. Skitfin kropp osvosv. JAG ÄR LÅNGT IFRÅN, HEMSKT FÖR HELSKOTTA!

Bantningsläger hos Thess med nu känner jag. Phue...

Men Challe, får vi lov att inta alkohol? det kan vara "VÄLDIGT LITE LÖRDAGSGODIS", nååååån gång bara. Ok?! ;)

Kan iaf trösta mig med att promenader tar jag dagligen så de lär väl inte bli det värsta. Men det onyttiga, så jeffla gott juu!! onyttig som möjligt och jag faller pladask! HUUUUUUUUH.



18 inlägg kvar, jobba Thess, jobba!

Av Thess - 18 oktober 2007 11:51

Kommentar till humöret steg en viss grad.
Jag vill ha 20 inlagg per dag. MINST!

av Falle den 18 oktober 2007 kl 10:59 - Ta bort


Oh haaaaarregud! kan bli lite....knepigt. men ska fan testa idag bara för de! :D mohaha.

ehm ehmehm... vad ska jag skriva?

typ hej, läget? göööööres? nä men skärpning nu! 


sitter med kaffet i min superduper söta döskalle-mugg, har dock glömt köpa hem socker så fick nöja mig med lite mjölk till Martina intar mitt hem. =)

hum... vad ska jag nuuu skriva? hihi.
Jo, det blir lite städning idag också, kan behövas. Fast visst är de nästan lite mysigt att städa på fredagar? Jag tycker det iallafall...

MUMS MED FREDAGAR. Min favvodag juu, fast de visste ni redan. ;P

Lalala... annars då? jodå. mohaha, va kass jag är idag, men bara idag. Visst?! :D


Har börjat räkna ner också en hel del för er som vill veta. :D

Först är de SÅKLART min challes födelsedag om 11 days.
Min om 34 days.

CHALLES HEMKOMST OM 62 DAAAAAAYS! :D:D:D:D:D:D:D:D:D mihi, jag blir så glad! längat supermycket!!

Tills dess ska jag ta reda på mer om hur man kan göra för att liva upp sexlivet. Lita på mig! höhö. ;D


Nu tycke rjag att Martina kan komma hit så man kan få lite socker och grejer. JAG BIIIIIIILL JUUUUU!! buhu...


Challe, du får nöja dig med detta inlägget sålänge ;) hoppas det duger, haha!

Loveuuuu. pusspuss!! :D

Av Thess - 18 oktober 2007 01:48

Jonas sa något som fick mig och Martina att skratta hysteriskt. "Då dör jag hellre på 99 bast nyknullad än vid 101 oknullad."


Det får även avsluta denna kväll. Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards