;)

Alla inlägg den 24 oktober 2007

Av Thess - 24 oktober 2007 18:24

Ska ta min färdigrätt och sätta mig framför tvn med myskläder nu. Hör barn från dumburken som sjunger bä bä vita lamm och  en annan version som handla om en ko, aldrig hört dock? aja, sött var det iallafall!

Maten kallar. Byebye.


Av Thess - 24 oktober 2007 09:14

Visst kan grått vara en rätt tråkig färg, men piffar man upp det med någon färglad tröja eller liknande så kan det väl vara helt ok? :) så här skulle iallafall jag kunna vara klädd idag.


Ska snart iväg och spela in lite låtar hos Martina. Äntligen har vi (ta i trä) fått rätt på inspelningsprogramen o så.

Det blir en julskiva. Riktigt mysigt är det faktiskt, börjar få lite jul-feelings redan, hehu. ;)

Men jag är inte riktigt som Anna - Redan pyntat och allt. Nej, det får minsann komma senare. Haha!


Wish me luck med sången idag. ;P

Byebye...

Av Thess - 24 oktober 2007 08:41

Tror jag måste införskaffa mig en ny väckarklocka. Den ringer mest när det känner för det och speciellt när man inte vill upp.

Men igår så kände man sig hyffsat nöjd med att det var onsdag idag, bara 2 dagar kvar till lov och slappt som fan i skolan, självklart skiter den i att väcka mig då. Prosit på den!


Aja, drar in och fixar praktikplatsen senare då. Alltid något. Kan ju ioförsig vara rätt smart eftersom det ska vara klart innan denna veckan är slut, så helt förjävlig känner jag mig inte. Men visst får man panik när man försover sig och sedan är (oftast) ehla dagen förstörd? Hoppas jag slipper känna så idag då. Äh, det lär jag nog göra eftersom jag har lite prov och grejer att träna på + APU-platsen då. Great. ;)


Har precis druckit klart en döskalle-mugg-kaffe. Gott! Älskar morgonkaffet, ta det aldrig ifrån mig!

Skolans kaffe är också sjukt smarrigt. Tyvärr så är jag laktosintolerant och vill alltid ha mjölk i kaffet, men dom är så fnysiga och använder endast mjölk för normala people. Inte fassen ska man behöva dra med sig egen mjölk dit? Nej, usch det blir ett litet minus där, höhö. ;)


Andra muggen är påbörjad och jag måste få tag på Madde. Skulle ju egentligen invadera hennes lägenhet efter skolan idag, och hon var så snäll och sa att hon kunde hämta upp mig på skolan, men kan bli lite svårt eftersom jag inte är där, hums... skit också!



Jag får avsluta med att be om förlåtelse till de som läser min blogg idag och som jag var lite fnysig åt igår. Förlåtförlåtförlåt.

Jag var ingen snäll flicka.

Det har varit mycket på senaste tiden, men självklart skulle inte ni behöva lida för det. Kasst av mig, i know.

Hoppas jag inte är bortsopad föralltid, och ni får vara sura på mig. Galet sura! Det hade jag också varit. (Är inte så bra på att hålla sur-minen alltför länge, men ett tag iallafall. ^^)

Men som sagt, förlåt tusen gånger om. :) v

Ovido - Quiz & Flashcards