;)

Alla inlägg den 6 oktober 2007

Av Thess - 6 oktober 2007 19:49

då var lillskiten här, käkat pannkakor har vi gjort. nu är mamma, hennes "kompis" (muhaha) och tinis iväg och handlar gott till tv-tittandet sen. vi ska se hipp hipp hora, haha. 

jaja. det var allt för denna gången!

Av Thess - 6 oktober 2007 13:34



såhär såg jag ut igår, gick ju bara hemma och mös så det blev slappt, väääldigt slappt! ;P


lax-rosa, långt linne - h&m

vit cardigan - h&m

väst - minns inte vad affären heter, men ligger mitt emot lindex i ystad!

svarta leggings - ellen kay 

Av Thess - 6 oktober 2007 13:22

JAG HAR HITTAT DIT!

mitt huvud gör mkt mindre ont nu, phu. förkylningen är kvar lite smått, men mindre dryg, hostan är inte heller lika jobbig. Tack gode gud!


sov hur bra som helst inatt, ska snart göra mig lite frukost och sen blir det duschen.

ska försöka få tag på syster med, vilket är en svårare uppgift.


senare när hon kommer så blir det nog skogen med picknick-korg och grejer, hehu ^^ mysigt värre!

saknar busen en hel del så ska bli skönt att få komma ut i mysiga naturen och fnissa lite med henne.

hon älskar verkligen allt som har med utemiljö att göra, så det kan väl passa bra då? jodå.


ikväll blir det nog film, har inte riktigt bestämt vilken det blir än, men jag ska nog låta henne välja så slipper jag bry min hjärna för mycket. ;P


nu ringer det på dörren, bajjbajj!

Av Thess - 6 oktober 2007 00:43

då var denna fredagen också slut, buhu. jag som tycker fredagar är så mysiga! aja. lördagen får väl gå an den med då... hähä.

borde väl gå och lägga mig nu, vet inte riktigt när lillasyster är hemma från sin övernattning med "after school" imorgon, kan ju bli hur tidigt som helst men också jeffligt sent?! bäst att vara på den säkra sidan iallafall...


sov gott!

Ovido - Quiz & Flashcards