;)

Alla inlägg den 5 oktober 2007

Av Thess - 5 oktober 2007 18:15

haha, såg att min bästisbuse hade kommenterat förra inlägget. krama ihjäl mig? låter farligt!

men visst. du ligger i riskzonen själv faktiskt, så var inte så tuff du! ;)

du är den andra delen utav mig...


nu ska jag trava in i duschen, försöka pigga på mig lite. sen blir det pizza, idol och sånt grejs. mysigt med fredag. jag älskar fredagar helt enkelt!

wops, snart kommer mammas kompis (?! ha, yeah right!) så får väl skynda mig. tjing!

Av Thess - 5 oktober 2007 11:35

då vad helgen här... igen. tycker faktiskt att denna veckan har gått fort, de sista dagarna iallafall, men de är skönt, jag ska icke klaga! :D

än sålänge har jag hunnit stoppa i mig 2 glassar, mutat i några i mamma som jag har råkat smitta (mohaha, stackars henne!) och nu sitter jag och pratar med min docka falle, mwihi. saknar den ungen, buhu ;( och snart fyller hon ååår, stor flicka ju! :D åh. jag längtar tills hon kommer och gör Sverige osäkert. iih.



2 hjärtan till dig din snygge jävel! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards