;)

Alla inlägg den 4 oktober 2007

Av Thess - 4 oktober 2007 22:22

jag ska minsann lägga mig i sängen igen och mööjsa! :D hihi.

sov dott. heddåå.

Av Thess - 4 oktober 2007 22:02

haha. wtf?! jag ska ju vara i sömn-stadiet nu, men är jag det? noooohoo, icke sa nicke. så här sitter man med carola på högsta volym och känner sig som en kung, eller nått i den stilen.

doktorn imorgon, Thess? skulle nog tro de va. mina bihåle/or känns inte helt friska. men hey, det är helg så jag har väl all tid i världen att vara krasslig? njae... de är ju inte direkt min favorit-sysselsättning, ha!

jag som har varit så duktig med att snyta mig heeeela tiden. vad skulle jag annars ha mina söta baby tvättservetter till? torka mig i gumpen kanske? nää! snyfft. mihihi.




mmm... glass är gott. det får bli en sådan nu, hej o hå!

Av Thess - 4 oktober 2007 19:49

nu har huvudvärken släppt ganska rejält iallafall, skönt... då kan man bröja andas ut, haha. fast jag ska nog inte säga för mycket än sålänge. alvedon brus är bannemej skitäckligt!! jag hatar det. därför drog jag ut på det in till det sista. men vad gör man inte...

sitter och kollar på hitta hem nu, stackars djur! jag blir så less... att folk kan vara så råa. herregud.


näe. nu ska jag glo vidare, har inga fler läxor att göra nu, wehey! imorgon fortsätter arbetet om barnens språk-utveckling, faktiskt kul. slutar 11, nice! =)

provet i samhälle flyttades. lediga nästa fredag. ingen samhälle fredagen efter iheller. oh, i like it!


byebye.

Av Thess - 4 oktober 2007 16:49

uscha, nu är jag hemma från skolan. har stoppat i mig en billys och en fet mugg med kaffe, känns bra.

har extremt ont överallt på hela kroppen idag. huvudet värker, nacken värker, axlarna ska vi inte tala om och ja... det var ett himla klagande på mig! haha.


ska dra mig mot soffan, hoppas på lite trevliga program och förhoppningsvis sova lite!

just ja, martina skulle också komma idag. undra när? hm. ja, hon får helt enkelt väcka mig isåfall, de finns ju faktiskt dörrklocka! ;)

hejsvejs...

Av Thess - 4 oktober 2007 06:52

wtf?! vadi hela fridens namn gör jag uppe nu?! ingen liten sovmorgon ju. KL 11, THESS, KL 11!! neeeeeeeeeej. hur lönt är de att gå och lägga sig nu då? kommer alldeles säkert försova mig då, sån är jag. hmpf!? vad jobbigt detta blev då, haha.

åh! :P

Av Thess - 4 oktober 2007 06:29

danska, kar, samhälle. detta ska gå bra thess, det går bra ska du se...

ja är trött trots min lilla sovmorgon och trots att jag somna hyffsat tidigt igår med.

magen sjunger också. lite gröt idag med kanske? ja, vem vet.

hoppas huvudvärken släpper snart...

frukost nu!

Ovido - Quiz & Flashcards