;)

Alla inlägg den 12 oktober 2007

Av Thess - 12 oktober 2007 21:15

lite kul att min säkerhetskod var s m e k, höhö. Min humor...

Rosévinet fick bannemej öppnas redan ikväll. Gott var det! Man måste ju få lite hum om vad det är man ligger inne med. ^^


äh. ska fortsätta tralla lite nu. Höpp o haj! :D

Av Thess - 12 oktober 2007 15:49

Då var man back in swe, men nu lite rikare på alkohol, höhö.

Rosévinet ska smakas på redan imon. Har aldrig provat det förr, så det ska bli kul om det går hem:)


ska iväg och kolla på bilar nu. see yaa!

ps. Rebecca, jag hörde inte när du ringde innan, så call me again darl! ds.


Av Thess - 12 oktober 2007 08:41

HAHA, jag älskar denna låten. Eller är det bara min humor som är duktigt dålig? ;D 


tro inte att du får följa mig till porten ikväll, som jag tror att du göra, för du har gjort så en gång förr. så inte får du följa mig till rummet ikväll, de lovar jag dig de lovade jag min mamma och det lovar jag dig.


men om du skulle följa mig till rummet ikväll, som jag tror att du gör för du har gjort så en gång förr.

Så inte får du krypa under täcket med mig, de lovar jag dig, det lovade jag min mamma och det lovar jag dig.


men om du skulle krypa under täcket med mig, som jag tror att du gör, för du har gjort så en gång förr.

så inte får du röra vita låren på mig, det lovar jag dig, det lovade jag min mamma och det lovar jag dig.


men om du skulle röra vita låren på mig, som jag tror att du gör, för du har gjort så en gång förr.

så inte får du sticka i karl-johan i mig, det lovar jag dig, det lovade jag min mamma och det lovar jag dig.


men om du skulle sticka "karl-johan" i mig, som jag tror att gör, för du har gjort så en gång förr.

så inte får du göra något flicke-barn med mig, det lovar jag dig, det lovade jag min mamma och det lovar jag dig.


men om du skulle göra något flicke-barn med mig, som jag tror att du gör, för du har gjort så en gång förr.

så inte ska hon kallas "kåta Lisa" efter mig, det lovar jag dig, det lovade jag min mamma och det lovar jag dig.




Ja Becca, jag vet redan att du garvar så tårarna sprutar ;-)

Av Thess - 12 oktober 2007 08:09

Ohlala, fredag hela dagen lång. Jag som älskar mina fredagar är självklart glad som bara den! mihi. Det var t.o.m lätt att komma upp även fast det var ganska tidigt på en ledig dag, de ni. ^^


Idag blir det minsann Danmark för hela slantent, och väl tillbaks i Sverige igen så ska vi kolla på brumbrum-bilar till denna damen. Ih! :D


Exakt 40 dagar kvar tills jag byter roll som tjej till kwinna, mohaha. Körkortet nästan i min hand, krogen, lagligt för en gångs skull, och känna mig allmänt som en stor tös, hehu. ;P


Näe, kaffe på det här sen jävlar! ^^

Av Thess - 12 oktober 2007 00:40

Har suttit och pillat med bloggen ett tag nu och mina ögon börjar kännas tunga.

Ska ju upp ganska tidigt imorgon med tanke på Dk-rundan så lite sömn skulle väl inte suttit fel nu. :)


Har fixat en ny, små-söt, bakgrund som ni ser. Klurat ihop en ny omröstning och profilbild med. Oj så flitigt, haha! 
Ja, men vad sägs då? bakgrunden var sååå krävande... inte. Paint is the shit, mihi.


Näe, vet ni vad. Nu ska jag våldta sängen, massa sömn till denna flitiga flicka! hoho.





Just ja... ska kolla på bil imorgon med. Träffade intressepilen dig? Så bra!

G'natt!:)


Ovido - Quiz & Flashcards