;)

Alla inlägg den 30 oktober 2007

Av Thess - 30 oktober 2007 22:15

Gosh. Var ju iväg idag med och shoppa lite. Jag får nog lugna mig några grader nu känner jag. Börjar nästan få lite ångest. Vågar knappt tänka på hur mycket jag har handlat för dessa dagarna, då är de illa.


Köpte dock inte så mycket idag, men pengar kosta det minsann ändå! ;P

Ett par sidenshort, med lite glitter&glamour, ja detaljer och sånt vettuuuu, höhö.

Sen blev det bara en baströja också, brun. höhö.

Hitta faktiskt inte så mycket, men de var kanske lika bra det.


Och herregud! Snart min jacka som jag "råka" klicka hem samt en massa stumpbyxor, leggings, tröjor och sånt krafs också. Byebye, mina söta slantar!

Men... var det inte jag som skulle köpa vantar, halsduk och blablabla nu? HA! Har fortfarande inte sett röken av något sånt här hemma.

Jag som trodde allt sånt "måste-skräp" bara kom och knacka på dörren... jo visst, du.


Nu ska jag ta och tänka över mina elaka shoppingrunder och försöka bli klokare.

Eller nä, jag tror vi skippar det. För min hälsas skull.

Tv då? Jo, nått sånt blir det.

Tjipp!

Av Thess - 30 oktober 2007 10:33

Ännu mer kuligheter här. Haha. Jag ääääälskar Rajraj!

"asså jag får så starka känslor av te o sådär..."



Av Thess - 30 oktober 2007 10:25

HAHA, det var denna låten jag dilla om igår! Lägger mest in den för att Challe ska få lite svenskt garv där borta i löndönn! ;-)



Av Thess - 30 oktober 2007 10:21

Lite fräsig musik skadar väl aldrig såhär på morgonkvisten, jag blir iallafall piggare utav det, hoppas ni också rockar med, hehu! :D


I Feel Love - The Kelly Family


Av Thess - 30 oktober 2007 10:08

Godmorgon! 

Såhär länge kunde jag sova idag då.

Helt sjukt, att så fort man är ledig så kan man icke sova längre än såhär ungefär. Jag stör mig så gud in i hel....


Ska nog åka in till stan idag och handla lite.

orkar inte bara sitta hemma och glo och jag är faktiskt(!) i behov av lite baströjor osv... vi säger så iallafall, så jag slipper få dåligt samvete, höhö.


Har äckligt ont i magen. Blö.


Ovido - Quiz & Flashcards