;)

Alla inlägg den 16 oktober 2007

Av Thess - 16 oktober 2007 23:16

Vissa dagar känns saknaden tyngre än andra.

Den finns där ju likt förbannat ändå, vad är det då som gör att det blir jobbigare vissa dagar? Är man svagare då eller? Där fick jag allt något att grubbla över.


Men ja, det jag skulle komma till var då Charlotte och att idag är det en sån dag när allt känns bara så himla piss i missisippi, jag saknar henne så otroligt mycket, extremt mycket mer än jag brukar klara av. Visst saknar jag henne alltid, men de är kanske som jag sa innan att man är starkare resp. svagare vissa dagar? Och då är det kanske så att jag är riktigt, riktigt, svag idag. Helst av allt vill jag bara fly ifrån allt här. Få komma till henne, prata om alla knasiga tankar terrar huvudet, fnissa och bara vara.

MEN NÄ, NU BOR MAN JU 10428953 PLANETER IFRÅN VARANDRA OCH FÅR KLARA SIG MED TANKEN, jovesst du... vi säger väl så.


Jag hade tänkt skriva lite om hur vi träffades osv, men just nu känns det som om jag inte klarar det, och jag vet inte riktigt hur jag ska börja.

Det får helt enkelt komma i ett senare inlägg. :)


Min bästa, bästa vän. Alltid.

Jag väntar på dig vid bilen den 19 dec ;). buhuuu, nu blöder mina ögon igen. ha. :)


Här kommer en låt som jag lätt kan fälla en tår till när saknaden tränger sig på och jag ger den till dig nu, Charlotte. Njut:)

(jag vet att de är westlife och blablabla, men lyssna på texten så...^^)

Av Thess - 16 oktober 2007 13:19

Först och främst; GRATTIS ANNA BANANA, hipp hipp hurra, hurra hurraa! :D


Nu sitter man här med kaffet framför sig, har precis käkat upp mackorna. Sen frukost idag i knöööw. Men som väntat så vaknade jag inte i tid idag, ooops. :)


ehm ehm ehm... ja, nä, jag vene vad jag ska skriva så de får komma mer senare, byebye. ;P

Av Thess - 16 oktober 2007 02:37

Ooops! Blev ju riktigt pigg efter ett och annat samtal med busfrön, så jag drog fram böcker och en massa fakta-papper till mitt arbete, skrev så pennan glödde och är fortfarande en aning pigg, men tror nog jag hade klarat av att somna ändå, eller kanske inte, mjae inte riktigt än.

Detta arbetet är för intressant för mig, det är galet kul med andra ord, stör för bövelen tillomed min sömn. Bra eller dåligt, huh? ;P Jag borde kanske satsa på att bli logoped eller nått?! mohaha. Jag har nästan fastat, nej jag HAR fastnat, haha!


Fick lite smått panik innan också när jag skulle försöka blunda.

JAG HAR INTE FIXAT APU-PLATS ÄN!! Måste få det gjort imon, annars är jag körd! Men var vill jag vara? Finns så mycket jag vill göra och allt inriktar sig inte på handel-bajs iheller. Ursäkta språket, men jag blir crazy, får extrem panik! Pinsamt att bara fråga om man skulle få lov att ha APU på stället också, gosh, JAU BILL ENTE!! (som min lilla faderkaka säger att jag sa när jag var liten, eller mindre iallafall, höh.)

nåja. BANKEN ELLER INDISKA AFFÄRSSKITEN IMON?! Vi får väl se, vi får väl seeee... buhu.


Näe, nu måste jag slita mig några timmar. Kommer säkert inte komma upp i tid imon, men iofs så har vi bara ett ämne så jag ska nog reda ut det. Dessutom har jag ju APU-platsen att fixa, sådeså! Men blö... Fy på dig, arbete eller kanske fy på mig, thess?!

Jaja, hur som helst, sängen väntar på mig. ;)


Av Thess - 16 oktober 2007 00:15

Tänkte gå och förbereda mig för bädden nu.

Har suttit och kollat på nya möbler och grejs sedan jag hade städat klart, är så trött på de jag har nu, dessutom är min säng rygg- och nack-mördaren No1.

Var ute och gick en sväng med N innan också, nyttigt värre! Men det slutade med att vi satt på gungorna @ skolan man gick på som väääldigt, väldigt liten tös.

Prata om allt mellan himmel och jord. Hon hade visst fått hem två rosa dildo-kompisar med, haha unge!

"Det var ju hemskt vad alla skaffar sig säng-lek-kamrater nu förtiden" fick hon till svar av mig och självklart skulle hon visa upp sina nya vänner imon.

Oh lord... vågar jag öppna ögonen?! "äääh, så stora var de inte..." sa hon.

Men nu var det ju inte riktigt SÅ jag mena, men äsch... jag ska försöka övervinna min rädsla, muhaha.
Kanske kommer ett porrigt litet foto med, DOCK INTE när de är "in action", jag lovar! :D


Näe nog om dildos och gungor nu, klockan är mycket och skolan väntar på mig imon. Måste nog vara lite utvilad också om jag ska klara av att träffa N's nya homies. ;)

Sov gott mina damer och herrar! :D

Ovido - Quiz & Flashcards