;)

Alla inlägg den 8 oktober 2007

Av Thess - 8 oktober 2007 23:56

Jag är antagligen sen, men denna fick mig att garva hysterisk. Om det är för att den är rolig eller om det är sömnbristen ger utslag kan jag dock inte svara på, kul hade jag iallafall!



Av Thess - 8 oktober 2007 23:29

Nu ska mina äckligt gamla linser bort! Inte ska man behöva gråta huset fullt för att man inte orkar skaffa nya. 

Nåväl, jag tog mig i kragen (vilken krage?) och skärpte till mig lite för här skulle det minsann skaffas nya linser. Det kunde väl inte vara så himla svårt? Bekvämt som tusan att bara sitta framför en skärm och klicka hem dessutom. Men oj så fel jag hade!


Efter en halv kvälls letande efter just "mina" linser så har jag äntligen fått ordning på beställningar osv.

Aldrig kunde jag ana att det skulle vara så många om och men för att få tag i ett par sketna linser.

Nästa gång blir det optikern. Höjden av lathet är nådd!

Yeye, nya linser är hos denna damen inom 4 arbetsdagar, snart mina ögon, snart ska ni få slippa gråta varje morgon, iallafall på ett bra tag.



Thess, din lilla fuling...

Av Thess - 8 oktober 2007 19:36

Nu har jag fetat i mig burrito kyckling, starkare än vanligt, hua! Jag frågade mamma om där kom någon rök ur mig, men nej minsann, hon kunde inte se något!

Jag är iallfall mätt och belåten nu och lite sömn skulle inte skada. Funderar på att slänga mig på soffan igen och förhoppningsvis inte bli väckt 2 min efter man somnat.


Ja, så får det bli...

Av Thess - 8 oktober 2007 16:27

då var den trista måndagens skol-schema avklarat, great! Hade visst prov första lektionen, natur då, och hur många i klassen visste det tror ni? iiiinte många. Men Thess tog emot provet, peta fram pennan och sen skrev hon som aldrig förr och jag tror minsann att det gick vägen. nice, huh? ;)

Därefter kom en fet håla så vi gick och köpte kaffe, satte oss ute i soliga solen och kände oss allmänt nöjda. lekte med buskar, blev jagad av getingar och grejer, hej o hå! Spela bingo på danskan och självklart vann denna tösen och hennes medspelare, godis till oss, men snäll som jag är så gav jag allt till den andra damen. hehu, känner ni stoltheten från min sida?


MEN DETTA ÄR DET BÄSTA AV ALLT OCH DET JAG SKULLE KOMMA TILL;

när jag kom hem, slö som en slöinge-bo, kolla posten precis som vanligt. ett tu tre, vad ser jag då? jo ett miniminimini-kuvert, med okänd avsändare. ;P

öppnar det och där ligger ett tjusigt kort i. världens finaste kort, från välrdens finaste person - CHALLE! :D:D iih, vad glad jag blev.

jag kan inte smälta det ^^

tacktacktack du bästaste falle-gosingen!! <3<3

Av Thess - 8 oktober 2007 05:41

Vad tjurig jag blir när den förbaskade väckarklockan ger sig på att väcka mig såhär tidigt, det är ju kallt, mörks och blö.

Nä, de hade varit mycket bättre om den lät mig sova någon timma till tycker jag, men icke! ^^

Sitter fortfarande under täcket och jag tänker aldrig ta av det, då dör jag, höhö.

Nu tjöt skiten igen, väckarklockan alltså. JAG ÄR UPPE, INSE! SLUTA DUMMA DIG! mohaha. ;(


Jaja, skolan var de då. Jubla och triumfera, eller nått sånt.

Positivt var de vi skulle vara.

Vad ska vi då leta fram för något? Hmm... Tyvärr, jag är inte så positiv just nu.

Okej, frukosten då! men den måste lagas också, annars blir de ingen gröt ju. Tänk om jag somnar på någon platta? aj aj aj!


äh. slut på mitt lipande nu och upp med smile-banden. (ja, det tog emot...)

ha en uuuuuuuuuuunderbart trevlig måndag! he he he heeeee.

Ovido - Quiz & Flashcards