;)

Alla inlägg den 22 oktober 2007

Av Thess - 22 oktober 2007 20:00

Hua. Nu är jag hemma efter en hm, händelserik(?) dag, haha. Har sprungit/gått sjukt mycket så mina ben lever sitt egna lilla liv nu känner jag.

Magen kurrar, men jag vill inte äta. Eller rättarsagt, jag orkar inte. Hujedamej!


Lite pic's...


Av Thess - 22 oktober 2007 00:58

Och först och främst måste jag bara få presentera Zothis!

Pappas kisemis har fått en bebis, svart sådan och jätte sööt, iih! :D



Så nu säger alla efter mig; HEEEEJ ZOTHIS OCH VÄLKOMMEN TILL VÄRLDEN!


Sådär ja, då var det avklarat. ;)


En liten sanning om mig nu då...

... ja, som ni redan förstått så har jag ju inte den bästa synen, med tanke på mitt tjat om de där jeffla linserna, ha!
Och såhär ser jag ut i mina överporriga glasögon när jag väl vågar sätta dom på nosen. ;)

(fråga mig inte vad fan det är som synd i pannan för jag har ingen aning själv.)

Ovido - Quiz & Flashcards