;)

Alla inlägg den 3 oktober 2007

Av Thess - 3 oktober 2007 23:44

blev så himla trött nu, så ska blåsa ut ljusen och lägga mig till ro i den kyliga ,men snart varma, sängen. känner mig som en uppblåst björn i huvudet. (mer positivt var de här ja!) men sov gott. Kram!

Av Thess - 3 oktober 2007 20:57

booooooooooring deluxe!

mår som en pissråtta också, ajsing bajsing. trött kan man väl också nämna nu när vi ändå är igång med den positiva inställningen. host.

något kul på tv kanske? please...



Av Thess - 3 oktober 2007 16:18

gosh, vad trött jag är. kom hem för drygt 20 min sen, sitter nu med en fet kaffe och sörplar i mig, kanske blir lite piggare då? måste fixa nya linser också idag. de jag har nu måste vara minst en månad för gammla, fräscht, thess! lalala...

äh, svider lite när man sätter i dom o gråter lite floder annars är de inte så farligt, haha. ;D

skolan gick väl hyffsat bra idag. ingen lärare på morgonen, men jag var minsjäl lika duktig för det och jobba på riktigt bra! ;)

sen var det idrott och denna damen fåååår inte vara med, nehepp, så det var bara till att pallra sig ut på en s.k promenad, men anna hade glömt kläder så vi drog till max och käka istället.

vidare bort till skolan igen, satte oss i vår lilla park o sola. sista lektionen var matte och var minst lika duktig där, ujujuj!

anna och jag satt utanför lärarnas slapperum innan matten börja, och gissa vad?! ha, värsta catfighten där inne! dem verkligen skrek på varandra. guuuuuuulp, tänkte vi och gick iväg... illa! ^^


snart helg. jag ska vara laaaaaaaaat, mer än vanligt då va.

hejdå.

Av Thess - 3 oktober 2007 05:44

vakna för några minuter sen av den där jeeeffla väckarklockan. hade nästan kunnat slå den i golvet så arg jag blev, hää. mitt morgonhumör är sämst, verkligen. kallt som f-n är det också så sitter fortfarande med täcket och känner mig som en uppstoppad höna eller nått. ;P

somnade inte lika fort igår, jag och nellie var tvungna att är lite äpple/kanel-soerkaka först, mwahaha. men sen så!


ska kila ut i öket och fixa någon frukost nu. de fårt nog bli kräm, orkar inte pilla med något annat haha. men gröt är ju ändå lite nyttigare så man ska kanske ändå sätta på kock-dräkten och göra lite? ja, vi får se helt enkelt.


hoppas ni får en bra dag! :D tjingtjong.

Ovido - Quiz & Flashcards