;)

Alla inlägg den 13 oktober 2007

Av Thess - 13 oktober 2007 18:18

... så är det bara jag, icke bliva rädda!! haha.


Har iallafall korkat upp nästa vinflaska och smirnoff Ice, är i full gång med tillfixning och grejer, eller nä, där ljög jag. Ska precis gå in i duschen, hohoh. Någon som skrubbar min rygg? mohaha.


Nää. Nu är det dags! kissnödig är jag också, blir det bara jag kollar på alkohol! trevlig info va? tänkte det!


simma lungt darls! ;) puuusssokram!!

Av Thess - 13 oktober 2007 13:26

Råkade visst somna om innan, men de får man när det är helg:)

Tänkte snart ta och fixa lite frukost, annat än Donken's idag får jag hoppas, haha.



Av Thess - 13 oktober 2007 10:29

Sovit gott? =) 


När jag kom hem igår så var mamma tvungen att visa sina nyinköpta grejer och ja börja genast klaga på att hon alltid skulle köpa fina skor, jackor, ja you name it, till sig själv. De som känner mig vet ungefär hur jag är, haha.

Men så går hon iväg och kommer tillbaka med denna klänningen med en kommentar "jag vet inte vad jag ska ha pååååå mig" en pik åt mig då, för de är alltid samma visa varje gång jag ska göra något och leta kläder.

Jag har aaaabsolut(ja, jag var såklart sarkastisk, stavning?) inga kläder att ha på mig, ändå så får jag inte plats med mer i garderoberna. ^^   

Men ja. iallafall så var det denna klänningen - Till mig! Nöff.


Fast jag måste bara säga, fy f*n vad ful den var på bild. Liknar en... jag vet inte vad. Såg inte ens att det var den när jag leta. haha! jaja. En klänning var det, denna då, fast finare! ^^


Ovido - Quiz & Flashcards