;)

Alla inlägg den 11 oktober 2007

Av Thess - 11 oktober 2007 19:26

Wehey. Drar till Danmark imorgon, köpa lite gott och blandat, nöff. På luuurdag blir det antagligen party @ B's place! Det blir nog en höjdare.

Hoppas bara att de andra fjantnissarna/nisselinorna är på!


Satt och disskutera en fest för vääääldans längesen, haha. Hur lyckas man drämma skallen i ett glas?! Rakt upp och ner, bara sådär.



THESS. säger:

vi har ju haft ball de andra gångerna, right?!

RebeccaღNilsson :} säger:

ja klart

THESS. säger:

RebeccaღNilsson :} säger:

förumtom den gången *** slog huvudet i bordet

THESS. säger:

hahahahha

THESS. säger:

VI hade ball. inte han

THESS. säger:

dessutom var det i ett glas

THESS. säger:

HUR FAN LYCKAS MAN?!?!?!

THESS. säger:

hahahahahahaha så jävla äckligt kul jag hade åt det. Jävla 5åring han blev där efter

THESS. säger:

typ 1 på 5000000 lyckas. det var han! mohahaha

RebeccaღNilsson :} säger:

hahaha ja

THESS. säger:

RebeccaღNilsson :} säger:

han vart äcklig

THESS. säger:

plastglas nästa?!

THESS. säger:

HAHA AUUUFAN ATT HAN VAR!

THESS. säger:

uscha!

THESS. säger:

hade inte ens velat sketa tillsammans med honom hahahaha

RebeccaღNilsson :} säger:

samma här

RebeccaღNilsson :} säger:

hahaha




ÄÄÄJJ, som sagt. det blir förhoppningsvis en trevlig helg jag har framför mig!

Av Thess - 11 oktober 2007 17:11

Sådär ja, då var helgen framme för denna damen.

Provet idag kändes väl inte helt ok, men det ska bli spännande och se resultatet!

Hoppas iallafall på ett G, kaaaanske satte jag ett VG också. Jo, jag hoppas.

Självklart gick brandlarmet precis när vi skulle sätta igång, "BRANDFARA, BRANDFARA... VAR VÄNLIGA GÅ UT PÅ BLABLABLA-PLATSEN" ungefär så lät det. Fick alltså springa ner för alla 50000000000 trappor, och det visade sig att det bara var ett TEST, arrh dumma jefflar!


Nu sitter jag och raggar bilar, men Thess är kräsen... FÖR kräsen antagligen. inget som passar henne, buhuu...

Jag måste ha bil nu, jag känner nästan att paniken börjar komma krypande haha. Äsch, så farligt är de väl inte, men ändååå. :P


Blablabla, jag bara babblar på, tjat och gnat. Dags för slutet här!


Nu ska jag trivas! ;-)

Av Thess - 11 oktober 2007 06:51

Då var det sista dagen av min skolvecka idag då, känns riktigt skönt!

Jag behöver väl inte skriva om hur trött jag är för det vet väl alla vidd et här laget.

Jag är orolig över provet, men det går säkert bra.


Lite frukost nu, tack.
Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards