;)

Alla inlägg den 19 oktober 2007

Av Thess - 19 oktober 2007 23:47

Nu har jag gjort det. 20 inlägg på en dag! HUH. vad säger ni nu va?!?!



Djursjukhuset imorgon. Det får fan kosta vad det kosta vill! Jag klarar inte se honom sådär längre... Stackarn!

IDIOTVETERINÄRER, DRA ÅT HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Thess - 19 oktober 2007 23:46

En kvart kvar och endast TVÅ, två, JA två(!) inlägg jag.. eller nä, ett nu, hihih. hur känns det challe? tror jag ligger ganska bra till nu ;) vad får jag nu utav dig?! :D

föressten, jag åt en bulla idag;/ fy mig!! men vi kallar det lördagsgodis? bara för denna gången? Jag tar en lång(!!!!) prommis imon?! snälla!!?

Av Thess - 19 oktober 2007 23:45

Visst är de lite jobbigt och larvigt med såna här inlägg? MUHAHAHA. skyll på tösen, ge henne på fan!

Av Thess - 19 oktober 2007 23:45


De 2 jackorna på bilden är något jag har letat efter länge. Vill haaaaa!

Av Thess - 19 oktober 2007 23:44

2 hjärtan till dig Challe, mohaha. JAG KOMMER LYCKAS. JAG KLAAARAR DET!!

Av Thess - 19 oktober 2007 23:43

SÅN HAR JAG OCH DEN ÄR FRÄÄÄÄÄÄÄSIG!! :D

Av Thess - 19 oktober 2007 23:43

Tycker fortfarande att de tröjorna är söta! :D ihi

Av Thess - 19 oktober 2007 23:41

Vart håller alla hus ikväll? Inte en ända rolig som har visat sig än... SVIKARE!! :) mihihi.


Jag har haft världens chocktillstånd idag, eller ja... nu senare på kvällen. IIIINGEN höjdare.

dessutom sitter jag och dricker kaffe. när fan hade jag tänkt kunna somna?!

Ovido - Quiz & Flashcards