;)

Alla inlägg den 10 oktober 2007

Av Thess - 10 oktober 2007 23:19

Har nu suttit sedan 21 och verkligen vrål-pluggat till provet imrogon. Jag känner att det är inte helt lätt, mycket som ska in och allt har fortfarande inte fastnat. Tur att vi har en liten sovmorgon imorgon, så man kan sitta uppe lite längre ikväll.

Jag blir alltid så osäker på mig själv när det gäller prov, inlämningar och sådant lite "viktigare", även om jag klarar av det i slutändan, så känner jag mig lika usel varje gång, dumma mig!

Så nu ska jag för en gång skull försöka tänka lite mer positivt... försöka, sa jag, ha. Ja vi får helt enkelt se vad resultatet blir, jag gör så gott jag kan och det är det som är det viktigaste! hehu.


Hm... jo, jag har diktamen i danska till imorgon också. Damn, de är minsann inte ett lätt språk att lära sig, jag hade lite fel där i början. Jag kan väl förstå det mesta som sägs och skrivs (undantag finns ju nästan alltid), men när jag själv ska ge mig på att skriva så är det ett lite svårare kapitel. Men det är ju nästan det som är meningen, annars lär man sig ju inte, smartie mee där! ;P


Njae du, om man skulle fortsätta en stund till. Hoppas ni har en lite trevligare to, eller onsdags-kväll! (ja, jag var nära på att skriva torsdag där)


Oh! Förresten, Minette filma mig lite innan när jag satt där ute och sjöng "en socker-bagare", ni får kanske, men bara kanske, se den sen. haha. :D

Av Thess - 10 oktober 2007 15:08

Ännu en skaka-rumpa-låt! Hooooooooot like hell!

Jag vill skaka rumpa nu, nu, nu. Hoppas på en great helg, yao. ;-)

Av Thess - 10 oktober 2007 14:54

vår 0 %, sommar 45.5 %, vinter 0 %, höst 54.5 %


Såhär slutade min Omröstning som löd "vilken årstid gillar du bäst?"

Jag vette tusan om jag håller med er riktigt. Är hösten verkligen bäst? Mja... jag har lätt för att deppa när det är trist väder ute, så vår/sommar är lätt "min" tid på året... men alla tycker olika och faktiskt var där ju en del som var för sommaren också. Skoj! ;-)


Nu ska jag bara klura ut en ny omröstning... hmm =)





Av Thess - 10 oktober 2007 14:44

Säg vad ni vill om Brittans stripp-shower, ja skandaler över huvudtaget, men hennes nya låt är rätt skön att shaka ass till!


Ihelgen ska jag gå lära-dig-dricka-öl-kurs hos Minette, yeapp vi får väl se hur det går.

Jag har inte mognat riktigt, öl är inte min dricka. Men snart är jag nästan vuxen... eller jag vågar bara säga kanske. så KANSKE är jag snart vuxen...

Av Thess - 10 oktober 2007 14:32

Det blev inställd mattelektion idag, igen(!) så jag var hemma tidigare än beräknat, nice!

Är snurrig i huvudet idag, sådär fylle-yr eller hur man ska förklara. Inte extremt, men ändå. JOOOOOOBBIGT!

Måste träna till provet vi har imorgon. Ska minsann klara det, så de så.


Har en hel del mer som måste göras idag, tyvärr. Kan jag inte snurra klart snart, så jag kan få lite ork?



buhuuuuuuuuuuuu;a mig!

Av Thess - 10 oktober 2007 00:21

Mina ögon är lagom små nu. Känner att det kisas en hel del @ Thess place.
Har hunnit med en hel del idag, förutom det jag egentligen skulle hinna med. Ja, de lät konstigt men här är en liten checklista iallafall...

Skulle hinna;

´ Plugga samhälle, prov på tors.

´ Göra natur-inlämningen, ska vara klart på mån.

´ Fixa med arbetet i svenska.

´ Städa rubbet här!

´ Fixa i garderoberna och klura ut vart jag ska göra av allt annat jag inte får plats med tills jag har varit på Ikea, har en del skor också som står och skräpar överallt här, måste fixa ett bo till stackarna snarat!!

´ Träna musikal.

´ Diska.


Men hann;

` Försova mig till kl 12, vilket gjorde att jag stanna hemma och tänkte känna mig duktig med städning och grejer.

` Träna musikal.

` Umgås med Minette.

` Diska! :D (wehey, något nyttigt iallafall!)


Bra gjort, Thess... verkligen.

aja. plugga efter skolan imorgon då... wöpsi höpps!

städningen kan lika bra vänta till torsdag, då har jag heeeeeeela kvällen och natten på mig.

Dessutom är det mycket skönare att städa på kvällen. ^^

Men (jag erkänner) usch vad jag vantrivs när det är ostädat runt omkring mig.

Ja, vi får väl se vilket humör jag är på imorgon då, kanske drar på mig städ-outfiten ändå...


Nu är klockan för mycket för att jag ska sitta här och skriva.
Läsa samhälle i sängen nu och förhoppningsvis inte hinna så långt innan ögonen drar ihopa.


Önskar er en ljuuuuuuvlig sömn! hoho.

Ovido - Quiz & Flashcards