;)

Alla inlägg den 17 oktober 2007

Av Thess - 17 oktober 2007 23:05

Ja, de är tungt regn över Thess ikväll...

Blir tvn och lite skrivande nu, att kunna somna kan jag ju rita mig på.


jag får repa mig sen...

Av Thess - 17 oktober 2007 22:30

Gick bajs med sången idag, dumma dumma jeffla mig!! Stör mig fortfarande så in i... norden.

Har fixat nån vers jag ska läsa nu också, verka lite knepig och ja, allmänt kass först men sen kolla jag några gånger till och då ramla 5-öringen ner! Den var okej trots allt. Kanske bara mitt usla humör som sänker allt today...

Kan man itne ens acceptera att sin knäckemacka går mitt av så är man nog inte helt ok.

Där pricka jag nog mig själv, för den åkte iväg snabbare än blixten! satanfan.


Göra lite arbete nu kanske? mm. hejdå!

Av Thess - 17 oktober 2007 15:20

Nämen goddag! Allt bra idag? Lite småkrassligt här men jag lever. *n sålänge iallafall. ;)


Ska iväg och tralla lite sen så får väl börja värma upp stämbanden lite snart, haha. Kan gå illa annars. Förkylningen har inte gått tillbaka helt känner jag och de är väl hyffsat tråkigt.

Håller på att dra hem lite julmusik också så man har något att träna på. Borde leta upp några dikter också snart så man kan det när de är dags. Ja, en hel del måste hinnas med, 2 månader går fort och jag blir så himla stressad om inte allt är på sin plats ett tag innan.


Förövrigt är det rätt grått och trist ute och det får inte mig att bli piggare iheller, dumma väder! Men jag ska väl inte haka upp mig på det.


Nu blir det uppvärmning! haha. ^^

Av Thess - 17 oktober 2007 01:21

Tänkte ta telefonen i näven och dra mig bort mot sängen, ringa godnatt-samtal och sedan försöka blunda... Är så less på allt idag. Huvudet bultar utav hel*ete också, blir galen!


Hoppas på en bättre dag imorgon.

Ska repa med gänget då med. Första gången jag sjunger med dem så lite nervös är man!


Jaja, som sagt. Ge mig en bra dag imorgon så lovar jag att komma med lite skojigare inlägg. ;)


Och du? Dra åt hel...e, så gör jag dig en tjänst en annan gång.

(Moget, Thess... Moget!


Godnatt.


... jag saknar dig fortfarande.

Ovido - Quiz & Flashcards