;)

Alla inlägg under december 2007

Av Thess - 7 december 2007 07:58

Wehey, fredag! Äntligen!


Horoskopet för dagen ser ut såhär.

Helt okej ändå va?


Jag snooza tio minuter idag, vilken fuskis! Men äh, det är ju fredag trots allt, då får man vara lite opigg!

Ska iallafall jobba idag, kram-skiten börjar. Jag är rädd, wahh.

Imorgon är det bara 2h sen är man ledig igen, nice nice. ^^

Ska ju även till Rebecca då, tjej-kväll för hela slanten, hur mysigt som helst! Du får gärna berätta hur matchen gick igår darl. ;)


Nu ska jag fixa frulle och göra mig redo för work.

Have a nice day!

Av Thess - 7 december 2007 00:57

Eller persienner låter nog mest rätt i detta hem...


Har haft en läskig kväll sedan det senaste inlägget skrevs.

Alltifrån glasbitar i foten till att ramla ut ur duschen. Jepp så livat är det hemma hos mig en kväll som denna!

Fick leka läkare och operera foten först och främst. Nu är den lappad med Isak's fina bamse-plåster. Känner inte för att måla om mina lakan till någon annan färg. ;)

In i duschen efter min operation och påväg ut så halkar jag och gjorde nästan en riktig piruett, synd att det inte var skridsko-tävling bara.

Borsta tänder och in med listerine i käften. När jag ska ställa allt tillbaka i hyllan så ramlar hälften av innehållet i skåpet ur. Jag ger upp, sa jag till mig själv och gick ut. (Nä jag har fortfarande inte försökt ställa något till rätta. Vågar inte riskera mer stök idag)

In i köket och hämtar ett glas vatten till natten (ha, vad kul! Det rimmar!), och när jag ska ställa det så fint brevid sängen så fumlar jag och SJÄLVKLART(!) vatten i hela rummet.

Grattis!


Kommer ni ihåg att det stod i dagens horoskop att jag kunde känna mig rätt klumpig idag?


Och med detta säger jag godnatt. ;)

Av Thess - 6 december 2007 21:34

Kommer mest blaha blaha, så ni vet.


Jag har fått min första extrema panik-ångest-attack nu ikväll på jäääää*ligt länge, oh lord!

Det är hemskt, fruktansvärt hemskt.

Snacka om det för någon dag sedan, jag ana att det skulle komma och tro det eller ej, men så är det alltid! Jag känner av det innan det kommer, men lika oförberädd är man ändå när det väl kommer. Fan! 


Jag minns när det var som värst, ungefär 2½ år sedan nu, men det sitter fast i mig.

Jag hade det jämt, dag ut och dag in.

Men nu kommer det väldigt sällan, men när det kommer så kommer det ordentligt!

Fast jag måste ju få säga att jag tar hällre detta nån gång då och då, än alltid. 

Babbel, babbel.

Men men, så var det med den saken!


Sitter just nu och testar lite nytt make-up. En highlighter som går i silver, lite metallic och glittrar - tjusigt värre! Kajalpennor, en helt vanlig svart sak och en vit, eller snarare lite ljus silver-färgad. 

Trevlig info, i know.


Har precis läst klart lite girl-skvaller. Håhå, i love!

Jag måste berätta. Detta fick mig att skämmas så jävluskt när jag satt där ensam i soffan, ville bara dra så många kuddar över huvudet och önskade att jag aldrig läst det.

Stackars flicka!

"Överraskningsprutt!

Jag och en kille som jag hade varit kär i länge, skulle ha sex första gången. Vi satt i soffan och hade det jättemysigt. Sen började vi hångla ganska ordentligt. Efter det ville han "gå ner" på mig och jag la mig tillrätta i soffan. Sen när han började sätta igång, tyckte jag att det var jätteskönt så jag slappnade av ordentligt. Det är bara det att jag slappnade av så mycket att jag råkade fisa honom rakt i ansiktet. jag trodde at jag skulle dö! Det var så pinsamt. Han blev alldeles tyst och jag ville verkligen bara sjunkagenom jorden. Jag låg med kudden över ansiktet i säkert fem minuter. Sen började han skratta och sa att det var verkligen överraskande. Sen fortsatte vi att ha sex och nu ett år senare är vi fortfarande ihop.


Fisan"


Allvarligt!!


Jag har även kollat in horoskopet för år 2008, skitkul, hihi!

Jag älskar astro. ^^

v

SKORPIONEN. 24/10-22/11

Fördomsfria skorpiontjejer möter kärleken.


Kärlek: De blir ett bra år, om du är flexibel. Det är de fördomsfria skorpiontjejerna som får skörda kärlekens frukter i år. Redan i februari är det troligt att du träffar en speciell person. Ert möte kan utvecklas till het och långvarig passion.

Plugget/jobbet: Trots att det ser mörkt ut i början av året, svänger det snabbt och du blir framgångsriki år, speciellt under augusti-november. Du får ett drömerbjudande.

Kompisar: Ditt sociala liv utvecklas till det bättre. Troligen beroende på att du får ett nytt intresse. Du och en gammal kompis från förr hittar tillbaka till varandra igen.

Resor: Planerar du en längre resa, exempelvis en tågluff, är den bästa tiden juni eller juli. Förbered din resa extremt noga, så spar du tid.

Pengar: Akta dig för att vara frikostlig mot en person som hela tiden försöker låna av dig.

Lyckodagar: 3/2, 10/7, 28/8, 2/11.


Kärlekstecken:

Jungfrun

v


Ja, den som lever får se. Haha!



Av Thess - 6 december 2007 17:23

Gosh. Jag har sådan extrem huvudvärk idag. Harkäkat lite nu iallafall så får hoppas att det går över snart...


Har mest suttit framför tvn idag, igen. Idol, gilmore girls, idol, oc, idol.

Idol idol idol - heeeeeela tiden!

Kan ju säga vilka jag gillar bäst nu iallafall och sorry alla Amanda-älskare, men jag kan bara inte med människan. Jag har försökt, tro mig. Men nä, hon är bara för mycket!

Visst, hon är säkert jättesöt, snygg, het, rolig, charmig och allt vad det heter men sångröst kan man fan inte säga att människan har!! Kan ni visa mig en mening hon sjunger icke falsk? Snälla...

Ni får en chans att bevisa för mig varför man ska tycka om henne. En chans. Ta den!

Suck.

Nä du, Daniel, Evelina, Christoffer och Marie. Där kan man börja snacka talanger.

Så rätt svårt för er att gissa vem jag tycker ska vinna? hmpf.


Men som jag sagt förrut - alla tycker olika, och där är inget fel i det. :)

Vore tråkigt om alla tyckte lika, då hade man ju inte haft någon att munhuggas med, ha! =)


Äsch, hoppas ingen tog illa upp, isåfall har ni bara er själva att skylla.

Alla har sina olika tycken och det är rätt kasst om man inte kan acceptera det. ;)

mh, mh, mh.


Nu får det bli lite kaffe i knoppen för lilla mig.

Kom på att det inte blivit något sånt idag, inte undran på varför man sitter här med en dunkande skalle då. :)

Dunk, dunk, dunk...

07

Av Thess - 6 december 2007 14:35

Halva 2007 i bilder...


Dessa har man skrattat åt både 1, 2 och 13 gånger, tjohej!

Av Thess - 6 december 2007 12:46

Dagens horoskop såg ut såhär.



Jag kan väl inte direkt påstå att det var något att hurra för, "hälsan" var det ända jag tyckte om, hähä.


Ibland brukar jag fuska genom att trycka mig vidare på "se ditt horoskop för imorgon, klicka här!" tihi. buuuuse!

Men iallafall. Då såg jag att morgondagens kategorier var alla i stort sett på topp, MEN inte kärlek. Buhu.

Aja, blir det så bra som det visar så kan jag nog klara mig dessa dagarna utan någon löööve.

Jag har ju alltid min "Låtsasfru"-Rebecca.

Lite synd att den jävelen ska ut och åka båt nu bara, blö på dig!

Fast på lördag är du iallafall hemma igen, mihihih! VÅR lördag!

"vem kan segla från vännen sin, utan att fälla tååååårar?" lalala.


Nu måste jag stoppa frukost i min mage, annars blir den arg! Och det vill vi inte!

Av Thess - 6 december 2007 12:27

Godmorgon!


Ja, vad säger ni girls? Något för er?

En trosa som kan "push:a up" rumpan hur ni vill ha den?



hahaha. SUUUUUCK!

Ingenting som får migfall. ;P

Av Thess - 5 december 2007 23:03


raoor. ;)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards