;)

Alla inlägg under december 2007

Av Thess - 15 december 2007 07:56

Det är helg. jag är trött. nervös. glad. nervös. trött. hungrig. nervös. trött. Jag vill sova. Men icke sa nicke.
Ska snart dra mig till jobbet. Det är sista dagen idag, öjöj. Lovet närmar sig och det känns skönt.


OM 4 DAGAR ÄR CHALLE HÄR.

Ahh! Jag längtar som en tok. Det ska bli så skönt att få krama henne, se henne, bara sta där rakt framför varandra o skratta, mihi.

Hottentott!!


Om bara tisdagen var över.

Det är då hela musikalen ska visas upp, efteråt ska nerverna få slappna av och jag ska känna mig hur nöjd som helst!

Det ända som finns kvar då är längtan efter morgondagen. Kan vi inte snabba på tiden en smula, Falleballe? Meeep. :D


Nu ska jag kila till jobbet och se glad ut!
Bajjbajj.


- hon som har kontrollmani. -

Av Thess - 14 december 2007 21:14

JAG KAN LIPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


så fin. snyft. mihihi.

Av Thess - 14 december 2007 20:52

Blev utmanad, och vad gör man inte för att undvika stryk?


Pommes frites - Bröd
Oliver - Champinjoner
Ost - Skinka
Pizza - Popcorn
Idol - Top Model
TV - Musik
Dans-Sång
Sylt - Ketchup
På gröt: Kanel - Socker
Tomtar - Påskkärringar
Lucia - Tärna
Pepparkaka - Knäck
Sommar - Vinter
Flygplan - Båt
Hallonbåt - Lakritsbåt
IdolMarie - IdolAmanda
Bada i pool - Bada i havet
Fullkornsmakaroner - Vanliga makaroner
Gymmet - Soffan(? beror för helskotta på humöret!? ;P)
DVDbox - Serien på TV
-

blablabla, intressant va?

Nu utmanar jag DIG! JUST PRECIS - DIG!

Av Thess - 14 december 2007 08:44

i wanna grow old with you...


Jag + fredag = sant. ^^

Av Thess - 13 december 2007 23:19

Eftersom bloggen har sovit lite halft nu den senaste tiden så får jag väl lägga in ett godnatt-inlägg idag också.

Denna gången ska jag försöka (läs: FÖRSÖKA!!) vara lite "vuxnare" (ni minns väl mitt lusse-vaka-inlägg för ungdomarna?)

Suck, suck, suck. :P

Grådassig kärring. Ja, jag känner mig som en!


Godnatt var det ja.

Imon är det jobb igen, hej o hå! Fredagarna är då det är mest stress och mest som ska göras - såklart!

Men jag ska inte sitta här och klaga, för dagarna går verkligen fortare om man har mycket att stå i.

Ni skulle bara veta hur många gånger jag har glömt att hålla frukost denna veckan.

Men fy vad jag ska sova när jag kommer hem imon, ingen träning - baaaaaaara chilla pilla!


Aja. NU blir det sängen och ett riktigt "godnatt".

Smisk på rumpan!

Av Thess - 13 december 2007 22:32

Jag är trött. Övertrött. Vilket leder till en vääääääldigt fnissig Thess, som får för sig en massa bus och grejer.

Tog en liten sväng-om framför tvn innan till apologize och bleeding love. Ljudet på hög nivå och rösten så skrikig ajg bara kunde. Vääääry pretty!


Jag har gjort bort mig också idag, tänka sig!

Men f*n har jag lärt mig hantera vissa... parson-arter, kan man säga så? Jag vill ju gärna vara små-fin i munnen. ;)

Aja, jag överlevde.


Nuuuuuuuuuu (ja, ni ser hur skärpt jag är?) sitter jag här.

Nä men vad intressant, Thess!

I know. Lalala.

Jaja, jag sitter här iallafall och är jobbig. Stackars folk som ska behöva stå ut med mig.

Var ioch träna på musikalen innan, i kyrkan. höhö. Vi är så snygga i mun när vi kör våra repliker, prälle, tro oss!

Förlåt gud... men vi vet att du också skrattar!

När vi var färdiga så fick vi reda på att vi var tvungna att ställa undan ALL utrustning, för där var självklart en jävel som hade dött och skulle begravas imon!!

J fick utbrott; "vem fan är så dum att den/det går och dör nu, precis när vi ska ha allt här?!"

Och som ni vet, thess är trött och hon har rätt nära till skratt....................

Inget kul egentligen, men.. äsch, detta blev inte bra, jag bryter nu!


Kolla denna tuffingen då!

Melli har mycket att lära...

Godnatt!

Av Thess - 12 december 2007 22:40

Ännu en dag man inte hann blinka många gånger.

Har haft mycket att göra, men det var jag ju berädd på, var mest på kontoret men ändå. Det ska ju göras. Massa siffror och grejs så man blev alldeles snurrig i skallen, haha!

Imorgon blir det rätt lugnt på morgonen, tror jag. Sen ska man bara sitta i en bil och lämna varor resten av dagen. Hyffsat nice. ;)


På kvällen är det träning på musikalen igen.

Idag var vi inte alls många där (hey, lusse vaka?), bara tjejer typ. Så vi läste igenom manuset en gång, sen kan nu ju gissa vad vi satt och snacka om i en evighet.

Fast det var mysigt. Bara flicks i en ring som pratar om sånt som bara vi kan. ;)

Men imorgon får det bli andra bullar! =)


Ja, de flesta är väl på lusse vaka (som jag sa innan) antar jag? Alla utom jag och vem mer? ha.

När jag kom hem innan så satt mamma och hennes kompis och snacka om just lusse vaka. Allt har blivit så överdrivet! Alla ska dricka, fulla som as ska man bli osv, osv...

Kompisen kolla på mig överraskat och sa "ska inte du?!"

nej, svara jag. Det är väl bara ungdomarna som gör sånt?

Vi alla kollar på vbarandra med en mystisk blick och börjar efter ett tag garva som aldrig förr.

"Du... de där lät rätt... vuxet?"

Nu har jag all anledning att bli orolig va?

VADÅ BARA UNGDOMAR SOM GÖR SÅNT, HELLOOOOO WORLD?


Aja, den gammla tanten måste nanna nu.

Sup på nu, undomar. Hoppas ni mår bajs imorgon.

Godnatt!

Av Thess - 12 december 2007 08:05

Wehey, halva tidig-morgon-veckan är snart förbi! Känns bra. ^^

Det var lite trögt att komma upp imorse, men det gick och jag ligger rätt bra till i tiden.

Brukar knappt ha käkat frukost vid denna tiden, men idag lyckades jag, bra gjort!


Måste där ligga 27905637 jordgubbskärnor i yoghurten?! Jag får kvälvningar!

Stackars flicka...


Nu ska flickan göra sig iordning, herrååååå!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards