;)

Alla inlägg under december 2007

Av Thess - 9 december 2007 10:47

Man har väl sett bättre... men jag ska inte klaga!

Av Thess - 9 december 2007 10:38

Varför är jag uppe innan 12:00 en ledig dag? va, va, va?

Jo för att jag vakna av att jag hade så jäääääää*la ont i magen! Trodde jag skulle bli galen, helt sjukt!

Nu känns det lite bättre iallafall, men det är ju så dags. Somnar jag nu så kommer jag försova mig till dansen och fotograferingen kl 13.00, gruppen blir inte glad då!


Blablabla, så vad ska man göra nu då?

Förrästen så somna jag med sminket på igår, ja, så trött var jag och HEJ VAD SNYGG MAN ÄR IDAG!!


För en gång skull så uppskattar jag att det är söndag, vilodag ni vet. Jag ska bara vara så slö. Innan och efter dansen blir det bara lathet, haha. Nejdå jag är inte trött?! suck. ;P

Äh, en vecka till sen är det loooooooooov, looooov, lov, lov. 24 dagar då man inte behöver göra ett piss.

Jag ska inte gå upp ur sängen innan 12 någon dag, ouuuj! Tror iofs inte att jag kommer klara det helt, men ändå. Tanken får mig att bli nöjd iallafall. ;)


Förrästen. Har alla köpt sina julklappar än? Jag är seg. Inte en ända har kommit på plats här inte. Fnys! 

Men varför stressa sönder julen? ^^ haha! 


Måste kolla mitt horoskop för dagen nu! bibiii.

Av Thess - 8 december 2007 23:02

Har nyss kommit hem från Rebecca.

Vi har haft en riktigt mysig dag med god mat, massa godis och chips såklart. Bra filmer osv.

Var helt döda. Det första vi gjorde var att slå oss ner i soffan till en film och bara lata. totalt slagna. Massa fnitter blev det, som alltid när vi träffas. Jättemysigt!


Tog en cykeltur till coop och handla ännu mer godis lite senare, en glass fick det bli också.

Rätt osmart att käka glass när man är ute och cyklar i kylan, men äh.

Alla vet att jag är en glass-älskare och ingenting kan stoppa mig! hähä. ;P


Ögonen är inte med mig nu längre, så jag säger godnatt!

Av Thess - 8 december 2007 11:47

Mums. Nu är man ledig till Måndag, veeeery nice.

Jag är äckligt trött idag, men inte blir det sömn nu inte. Ska fixa till mig och sedan blir det mysa med Becca hela dagen lång. Underbart! =)


Dusch nu, tjipp tjopp!

Av Thess - 8 december 2007 08:17

Uh. Att gå upp tidigt en vardag är jävligt, men en lördag är fan ännu jävligare! Jag är ingen morgonmänniska!! ;P

Men klockan 11 kan jag sova igen, mmm, va skönt. tihi. Hoppas bara att jag inte hinner piggna till bara. Då är de illa!

Oj, vilka problem jag har. haha.


Nu borde jag nog göra mig klar, tjing!

Av Thess - 7 december 2007 23:45

Som ni vet så har jag ju inte följt idol så värst bra från början till slut, men under de dagarna jag var hemma i veckan så sände de avsnitten dagarna igenom och jag blev allt mer frälst i Marie.

Visst är hon en "vanlig" typ, men jag anser att hon hade det klaraste och öron-snälla tonen i sig.

Amanda är cool, jävligt cool rent ut sagt! Men där var inget som direkt fick mig att "wow:a" till, ingenting. Dessutom var hennes falska toner svårare att räkna än de rena. Synd.

Alla kan väl sjunga falskt, även den bästa, om det nu finns någon?! Fast inte låt efter låt, det funkar inte.

Fräsig var hon, helt klart. Hon hade känsla, verkligen! Men sången fanns där inte riktigt, tyvärr. Får man säga så?

Marie var "vanlig" en sån där celine dion-tjej så att säga. Men Hennes röst var ju bara SÅ underbar!

Hon är värd en första plats.

Och vi alla vet hur det brukar bli. Tvåan kommer långt, så är det. Därför ska ingen deppa ihop för att Amanda inte vann! =)


Har tänkt på en sak.

Tjejerna är totalt olika. Och även om ettan inte alltid lyckas lika bra som tvåan så tror jag ändå att de båda har lika(iallafall hyffsat) stor chans att komma långt, eftersom de då är så skillda typer.

kanske bara jag som är i svammel-världen, men så tänker JAG iallafall! :P


Vi får väl se.

Önskar båda all lycka! =)


Nu ska jag nanna. Mår lite illa, kan det vara sömnen som spökar? Tror (och hoppas) det!

Imorgon är det jobb i 2h sedan Rebecca och Thess-mys. mihi. =)



Av Thess - 7 december 2007 21:37

KOM HEM FRÅN BÅTJÄVELN NU, REBECCA ANDERSSON NILSSON!!!!!!!!!!


v   v   v   v   v 


Har förrästen kikat på idol-finalen idag!

Vem vinner?


Nu sitter syster och jag och ser allmänt nördiga ut.

Hon stal min laptop och jag bänka mig framför den stationära, great!

Av Thess - 7 december 2007 16:49

Hejhejhej, hemskt mycket hej! :)


Jag är glad idag! Jodå. ;) Har väl ingen direkt anledning, men vad gör det!?


"Kram-hörnan" började i vår ica-butik idag, hehu. jag kan kramas, det är sant! =)

Sålde alla utom 5, rätt bra va? ;)

Sålde faktiskt en till mig själv också och fick en söt liten bricka på jackan, höhö.

Tanten som stod och satte på de där pinsen (eller vad kallas det? :P) blev lite blödig när hon såg att "en sån ung, söt flicka" stöder både röda korset och cancer-fonden, lite gulligt att se henne sådär tyckte jag. ;P

äh, vad gör man inte? ;) tihi.


Innan kram-hörnan så drog jag och chefen iväg på lite skojigheter. Vi skulle handla in nått blaj till något, men helt plötsligt stod vi i en fet affär med inredning,, kläder och annat mojs. Vi hade kul, jadå!

Men det är en hemlis, så säg det inte till någon. ;)


NU är jag hemma iallafall!

Hade tänkt att gå och fräscha till mig lite, egentligen ta en liten tupplur, men syrran ringde och ville bli hämtad på stationen om en timme, så tror inte jag hinner med det riktigt än.

Kan väl alltid gå och lägga mig lite tidigare ikväll annars. =)

Lär inte bli ro till det när bigsiz' är här. Älskar att ha henne här hemma! Det händer ju inte allt för ofta, så man får ta vara på den tiden när hon är här.


Blablabla, jag bara tjabblar på.

Dags för mig att ta några steg ut ur rummet.


Later! =)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards